Avatar billede lyngby Nybegynder
05. juli 2000 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mail uden tekst

Mit problem er, at jeg sender mail med tekst. Men mine modtagere får kunne tomme mails - dog kan jeg medsende besked i emneboksen. Hvad gør jeg??
Avatar billede floffy Nybegynder
05. juli 2000 - 22:14 #1
Du afinstallerer (Outlook) og installerer den igen. Hjalp for mig.

Jeg kan ikke huske om du er nødt til at afinstallere alle programmer eller om du kan nøjes med Outlook kun.
Avatar billede lyngby Nybegynder
06. juli 2000 - 10:20 #2
Det virkede - tak for hjælpen