tabel i celle
hejsa.Jeg har en celle, hvor jeg gerne vil have noget skrift ind i.
Men når jeg skrev noget, stod det helt op af kanten, så jeg besluttede mig for at sætte en tabel ind i cellen, og så gøre den smalle, og lavere, men når jeg gør det, bliver cellen meget større!!! Hvordan kan det være, når tabellen er mindre end cellen???
Her er min kode:
<td width="325" height="115" style="border-right-style: solid; border-right-width: 1" align="center" valign="middle">
<table width="315" height="110" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td><font size="1" face="verdana"><?php
echo "$data[2]";
?>...</font></td>
</tr>
</table>
</td>
-På forhånd tak.
