Avatar billede varz Nybegynder
09. maj 2002 - 11:48 Der er 4 kommentarer

hjælp søges asap

Som sagt søger jeg hjælp til java programmering og evt acces database. Der er tale om en opgave der for en dygtig programør tager ca. 4-5 timer. Som sagt er det en haste opgave. Ring med det samme på 26513567
Avatar billede esoulman Nybegynder
09. maj 2002 - 11:49 #1
Forklar lidt nærmere hvad opgaven går ud på. Kun at nævne Java og Access giver jo ikke megen indsigt..
Avatar billede varz Nybegynder
09. maj 2002 - 12:47 #2
Vi er i en projektgruppe hvor der skal laves et program(Java) (Brugergrænseflade) som kan hente data i Access. Ring for mere information!
Avatar billede bumle90 Nybegynder
09. maj 2002 - 14:57 #3
er det frivillig hjælp eller er der en lille skilling at tjene?
Avatar billede varz Nybegynder
09. maj 2002 - 17:09 #4
Betaling aftales ved henvendelse!