Avatar billede lasseline Nybegynder
14. maj 2002 - 10:51 Der er 3 kommentarer

microfon lyd i cs

Jeg har lige kørt en foreholdtvis dyr microfon med bl.a. det formål at kunne snakke med mine team-mates inde i spillet counter strike....

jeg er blevet fortalt at det er filen "voice_tweak.exe" inde i ens hl-folder man skal bruge til opsætning.

MEN den siger bare at den ikke kan finde microfon lyd..

Jeg tror det hænger sammen med at det er en USB-microfon

er der nogen der har en løsning??
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. maj 2002 - 12:57 #1
Jeg har selv samme problem med min almindelige mikrofon hvis jeg har sat mit webcam med mikrofon til.
Jeg er ikke sikker på hvordan man løser dit problem. Du har vel installeret mikrofonen og indstillet den før du kører voice_tweak.exe
Avatar billede lasseline Nybegynder
14. maj 2002 - 15:05 #2
ja jeg instalerede den og testede at den virkede....
Avatar billede perj Nybegynder
15. maj 2002 - 17:26 #3
SVAR HAM IKKE. Han vil ikke acceptere et svar og aflevere point.
S.V.M.P., men luk spørgsmålet!!
http://www.eksperten.dk/spm/210232