Avatar billede jmajma Nybegynder
15. maj 2002 - 08:31 Der er 3 kommentarer

Age of empire II

Hejsa

Er der nogen der ved hvordan man laver telte i age of kings ?

Avatar billede apollo Nybegynder
15. maj 2002 - 12:35 #1
Du kan ikke bygge telte i spillet, men i editoren kan du lave det, for syns skyld, jeg tror ikke de gør en forskel.

-APOLLO
Avatar billede jmajma Nybegynder
16. maj 2002 - 08:07 #2
MEN hvá med alle de screenshots der er fra spillet!!! Er du sikker på at man ikke kan lave dem!
Avatar billede stof Nybegynder
17. maj 2002 - 23:12 #3
I "Campaigns" er de stildt op f.eks. når man kommer hen til en britisk by.