Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
28. maj 2002 - 20:23 Der er 7 kommentarer

hvordan

hvordan laver man det her ?

http://www.m0jn.dk/news/admin/login.asp

eller www.m0jn.dk det gad jeg godt vide
Avatar billede soes Nybegynder
28. maj 2002 - 20:39 #1
hvad er det lige du er ude efter? det er jo bare et frameset siden er bygget op i, og efter min smag er den ikke særlig køn ;-)

/Søren Søndergård
Avatar billede moritz Nybegynder
28. maj 2002 - 20:40 #2
Nææh er det ikk soes ;P
nå ved ik hvad jeg skal svare da jeg ik ved hvad du leder efter hehe
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 20:44 #3
Er det et login system du leder efter?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 20:47 #4
...tror det er et login-system han leder efter, men jeg giver jer ret i at linket: www.m0jn.dk ... virker forvirrende... ;o)
Avatar billede soes Nybegynder
28. maj 2002 - 20:52 #5
hvis det er et login-system du leder efter noller så kan du finde et par stykker inden på www.activedeveloper.dk under deres download sektion. der ligger flere forskellige scripts. jeg har også et liggende på friserverplads.dk du kan hente, hvis jeg da kan huske stien:

www.friserverplads.dk/soes/login.zip
eller
www.friserverplads.dk/soes/login.exe

/Søren Søndergård
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 20:58 #6
Du kan ligeså godt lukke disse spm.:

http://www.eksperten.dk/spm/217437
http://www.eksperten.dk/spm/217247
,da der er ingen der NOGENSINDE vil lave det gratis, det lover jeg dig.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
28. maj 2002 - 21:02 #7