Avatar billede hmau Nybegynder
31. juli 2000 - 14:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Width parameter i CSS i Netscape

<STYLE TYPE=\"text/css\">
.norm {color:black; width:300;}
</style>

<div class=\"norm\">Her er en relativt lang tekst der skal vises på 1 linie</div>

Selvom jeg ændrer width til 800 bryder den stadig teksten, hvordan kan jeg løse det?
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. juli 2000 - 14:06 #1
<NOBR>Her er en relativt lang tekst der skal vises på 1 linie</NOBR>
Avatar billede hmau Nybegynder
31. juli 2000 - 14:10 #2
Netscape er lidt for mystisk, men tak det virker
Avatar billede hmau Nybegynder
31. juli 2000 - 14:16 #3
Der var jeg vist lidt for hurtig, nu laver den linebreak efter teksten hvis teksten er lang, forslag?
Avatar billede olebole Juniormester
01. august 2000 - 02:18 #4
<ole>
På et vist antal pixels kan der stå et vist antal tegn - alt efter størrelse og font. Hvad er det du vil? Jeg forstår ikke helt spørgsmålet.
/Vh
</bole>