Avatar billede ncp Nybegynder
04. juni 2002 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SE-NR / CVR-NR

Hvad er forskællen, eller er det det samme ???
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juni 2002 - 16:14 #1
Nu til dags er det det samme - men der var en forskel førhen, kan bare ikke lige huske hvad :o)

Hvis du ikke får tilfredsstillende svar her, er der sikkert en cand.jur eller to, der kan besvarer dit spørgsmål på www.startfirma.dk
Avatar billede ncp Nybegynder
04. juni 2002 - 16:25 #2
Ok, på wannasave.dk kan man låne mobiltelefoner, men man skal have et cvr-nr skriver de... kan jeg så bare bryge mit se nr her ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juni 2002 - 16:29 #3
Det er 4 gange 2 bogstaver? Ja det vil jeg da mene. Det de kræver er bare at din virksomhed er registreret - og det tjekker de så via CVR/SE-nummeret.
Avatar billede ncp Nybegynder
04. juni 2002 - 16:32 #4
ja, 4 gange 2, men tal... ikke bogstaver...
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juni 2002 - 16:37 #5
Det var en skrivefejl. Tal selvfølgelig.
Avatar billede leoness Nybegynder
05. juni 2002 - 03:22 #6
CVR- og SE-nr. er det samme. Det hedder, som sagt af tommyf, bare ikke SE mere.
Dit nummer er det samme, så hvis du skal skrive dit CVR, så er det det nummer der før hed SE :o)

Mvh
Marianne
Avatar billede ncp Nybegynder
08. juli 2002 - 14:44 #7
lukker