Avatar billede pinkweed Nybegynder
08. juni 2002 - 11:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Boot.ini

Ja, Jeg fuckede lidt op i det, da jeg ville installere linux.... Men bare glem det, problemet er; at jeg har 2 vlagmuligheder når jeg starter min com op, henholdsvis:

Microsoft windows Xp(Den jeg skal bruge)
OG
Tidligere installation(hvilken jeg ikke skal bruge)

Jeg prøver at slippe af med den ved at slette den i MSconfig men det virker ikke.... Dernæst vil jeg nu gerne finde "boot.ini" filen, men det kan jeg ikke.... Den eneste jeg kan finde er "boot.ini.backup" Og den har jeg prøvet at rette i, men det virker ikke.... HELP ME PLEASE!
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 11:23 #1
Højreklik på denne computer - vælg egenskaber - fanen avanceret - under start og genoprettelse klik på indstillinger. Voila.
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2002 - 11:38 #2
du skal ind i Stifinder/Explorer og sætte den så du kan se skjulte mapper og filer, ellers finder du den ikke.
Avatar billede pinkweed Nybegynder
08. juni 2002 - 11:39 #3
Tusinde tak..... Altså til dig schulze.... Det virkede, også svarede du også først.... NICE:)
Avatar billede nicki Nybegynder
08. juni 2002 - 11:40 #4
du skal bare skrive c:\boot.ini. i textboxen med stinavnet.... det er vidst den eneste måde....
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 11:42 #5
nicki ja det er den eneste måde:o)