Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 13:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

IBM HD!

hejsa alle sammen..

Jeg er så total uheldig at få en ibm 120 GXP på 80gb. Med NTFS.
Efter 2-3 uger gik den bare ned... lige pludselig :/

Nu er midt problem om man ikke kan hente data fra disken.. Den er til at finde osv.. men den kan bare ikke finde filsystemet.. og siger at man skal formatere disken (data går tabt).

Hvis jeg så sætter den som slave i en anden computer... kan jeg så med et program se/læse på disken og måske rede nogle data ud???

mange forhåbninger fra en græde færdig bruger :/
Lars
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 13:25 #1
Du kan nok redde det med partition magic 7.0 .. Men prøv at sætte den som slave i en anden først ! :)
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 13:27 #2
jeg har prøvet at sætte den som slave... den siger bare at den skal formateres før at man kan bruge disken :/
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 13:29 #3
Prøv med partition magic
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 13:29 #4
www.powerquest.com - Gratis demo..
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 13:33 #5
må jeg ikke få den fulde url.. jeg kan ikke finde det sted hvor jeg kan downloade :(
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 13:44 #6
More Products  :) ..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 13:44 #7
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 13:57 #8
hmmm... jeg kom gennem den der registrering-ting...
så nu henter jeg: image drive <-- jeg kunne ikke finde andet :/
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:02 #9
Det er da ikke det program du skal bruge.. Det er Partition Magic 7.0
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 14:20 #11
Det virker altså ikke!
Den siger at man skal registrer... og når jeg gør det kan jeg ikke logge ind :´(

ps. jeg har sagt format C: ... jeg gik bare kold i det :/
så er den clean...tak for hjælpen...
(kan man ikke give dig 40% af pointne?)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:20 #12
Du kan vist give mig noogle af dem.. Men så skal ud selv lige oprette et svar.. ;)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:21 #13
Og tak !

Mit sidste forslag vil så være at genskabe HD'en, men det koster MANGE MANGE penge..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:22 #14
Så hvis det ikke er nødvendige data, kan det nok være ligemeget..
Avatar billede zeeo Nybegynder
08. juni 2002 - 14:23 #15
WTF! format C: virker ikke .....

jeg køber en ny hd... og begynder forfra med mit projekt i asp... der røg 400 arbejds timer :'(
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
08. juni 2002 - 14:24 #16
Den mangler en partition vil jeg vædde med !

Boot og kør Fdisk.. Opret en partition på drevet !
Avatar billede zeeo Nybegynder
25. juli 2002 - 03:12 #17
hardiskken var desværrer broken!! sendte den til repration... i får alle de her point!