Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Erstatning af OpenGL

Nu kan jeg ikke selv huske hvordan det er man gør for at jeg kan erstatte den OpenGL med en ny OpenGL.. OG det skal lige sige at jeg bruger Win Me  og i ME gør den jo sån at man bliver nødt til at slette et eller andet for at få det til og at virke.. Er der nogle som kan hjælpe mig ?

/sundsdal
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:25 #1
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
23.12 el. 21.83

jeg er ikke klar over hvad du mener med at erstatte?! du fjerner evt. den gamle via tilføj fjern programmer, og så kører du den nye ind
Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:27 #2
Ja jeg vil slette den gamle OpenGL og lægge en nu een ind ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:30 #3
så bare læg den nye ind! Det burde ikke være nødvendigt at fjerne den gamle (selvom det nogle gange kan være nødvendigt)
Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:31 #4
Det har jeg prøvet og den ligger bare den gamle ind igen for det gør den jo i ME
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:32 #5
hvilken en ligger den ind igen? og hvilken er det du gerne vil ha ind?
Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:34 #6
Når jeg vil ligge en ny OpenGL ind i C:\Windows\System\ og erstatter den med den gamle .. så når det er gjodrt så har den erstattet den nye openGL med den gamle igen........
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:35 #7
du er godt klar over du skal køre driveropdating igennem enhedshåndtering?
Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:37 #8
Jeg har haft kunne hvad man skulle engang.. men kan ik huske hva man gør.. det var noget jeg skulle skrive et eller andet i "Kør" og så kom den ind i nogle filer jeg skulle slette så det virkede.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:39 #9
har du icq? så kan jeg meget nemmere forklare det - det lyder til at du er lidt på herrens mark ;)
Avatar billede sundsdal Nybegynder
11. juni 2002 - 19:40 #10
jamen det har jeg da ! :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 19:44 #11
jeg poster her hvad vi finder ud af..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 20:07 #12
... og vi fandt ud af at det var noget jeg ikke anede en meter om... ;0(