Avatar billede mad_maxp Nybegynder
11. juni 2002 - 22:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad er mach3-HQc

hvad er mach3-HQc, det er et eller andet video-format men jeg kan ikke finde en player til det og nej jeg gider ikke hører nogle dårlige vitser om en hvis shaver fra gillete.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. juni 2002 - 22:25 #1
Hvad er filnavnet og hvor har du fået fat i filen?
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
11. juni 2002 - 22:28 #2
en eller anden reklame video for doom 3, det er en af mine kammerater der har den.
Avatar billede xyleeen Nybegynder
11. juni 2002 - 22:42 #3
mad_maxp >> det kan være en billed fil eller en video som du skulle kunne åbne det i winDVD... efter hvad jeg ved..
//xyleeen
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. juni 2002 - 22:51 #4
Hvad er filnavnet
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
15. juni 2002 - 14:42 #5
hmm
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
16. juni 2002 - 00:59 #6
Fandt du ud af det? Jeg ville gerne have hjulpet hvis du havde sagt hvad filens navn var...
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
16. juni 2002 - 01:00 #7
nope, min kammerat droppede det og slettede filen. Han fandt en quicktime version af den.