Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. juni 2002 - 20:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mit phpmy admin r mærkeligt

$cfgPmaAbsoluteUri direktivet SKAL være sat i konfigurationsfilen!

hvorfor skriver den det ? og hvad skal jeg gøre
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
13. juni 2002 - 20:30 #1
ja for fanden, eksperten.dk danmarks mest seriøst it forum.. :-) I har fat i noget der...
Avatar billede jorn1 Nybegynder
13. juni 2002 - 21:36 #2
Du skal skrive din URL ( http://www.ditdomæne.dk/phpMyAdnin/
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
14. juni 2002 - 12:15 #3
Seriøsitet frem for alt ..ja for fanden ..Tror bare jeg pakker mine sydfrugter og skrider fra det her skodforum ...

Der er jo ikke noget der hedder $cfgPmaAbsoluteUri i cfg filen vel !

:p ..Der findes kloge mennesker..og der findes idioter
Avatar billede jorn1 Nybegynder
14. juni 2002 - 13:24 #4
ikke i cfg filen men i config-inc
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 15:10 #5
og hvad gik det så lige ud på det her???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juni 2002 - 15:44 #6
Hvad er det lige du har gang i, zyberwizard?
Avatar billede razor Nybegynder
16. juni 2002 - 14:25 #7
Zyberwizard, da jeg kan se at du er en af de lidt ældre brugere her på eksperten undrer det mig at du lavet sådan et stunt. Skynd dig lige at oprette et spørgsmål til jorn1, så han kan få points for sit rigtige svar og vi kan få den her sag ud af verden igen :)

Dette bedes du gøre inden mandag kl. 20. Jeg giver dig den korte frist fordi du allerede er blevet bedt om at komme med en forklaring d. 14.

Forsat god dag :)
Avatar billede razor Nybegynder
17. juni 2002 - 20:20 #8
zyberwizard er hermed deaktiveret