Avatar billede snowball Novice
07. august 2000 - 01:13 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Lige et par ting om Eksperten

First of all: Eksperten husker som en dør ! Det eneste den faktisk husker af mine indstillinger er at den automatisk skal logge mig på. Det virker så også langt de fleste gange, men faktisk alt andet skal jeg lave om på hver gang jeg logger på ! Specielt det med hvor mange spørgsmål den skal vise og hvor høj og bred mit indtastningsfelt skal være !

Second: Hvad bestemmer hvad der skal stå i det der \"kommentarfelt\" i øverste højre hjørne ??? Hvis det er en eller anden ramdom function i har lavet, så er den eddermame lavet dårlig !!! Det er de samme få personer (nielsbeck, andreas_admin, aller, chruker, admin og razor) der bli\'r vist hele tiden !?!?!

Og så lige et lille fancy forslag: Ude hvor der står Online brugere, ville det være fancy at kunne klikke og så se hvem der er der faktisk er online ! ;)

Sådan ! Så kan jeg vist godt gå seng og sove et par timer ;)

Snowball
Avatar billede chruker Nybegynder
07. august 2000 - 01:22 #1
Godnat

Jeg syntes også det kunne være sjovt hvis man kunne få en lille liste over de brugere som er online lige nu. Måske kunne det udviddes til at man kunne klikke på brugeren for at chatte med ham/hende :-)
Avatar billede snowball Novice
07. august 2000 - 05:49 #2
Go\'morgen ;)

chruker: Prøv lige og læs denne sætning igen:

\"Ude hvor der står Online brugere, ville det være fancy at kunne klikke og så se hvem der er der faktisk er online ! ;)\"

Det betyder vel det samme som:

\"Jeg syntes også det kunne være sjovt hvis man kunne få en lille liste over de brugere som er online lige nu\"

Eller hva\' !?!?! :)

Snowball
Avatar billede andreas27 Nybegynder
07. august 2000 - 08:49 #3
Tak for input,

Vi kigger på det \"hukommelsen\"¨snarligst. De øvrige kommentarer er noteret !
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. august 2000 - 09:28 #4
Snowball, det er ikke for at være kontrær *S*, men det *kunne* da tænkes at chruker bare udtrykte enighed med dig og bakkede dig op, ikke sandt?
Avatar billede admin Novice
07. august 2000 - 14:07 #5
Snowball: Husker den bedre nu?
Avatar billede chruker Nybegynder
07. august 2000 - 17:38 #6
snowball: Som lvmadsen skriver så var det udelukkende fordi jeg var enig med dig.
Avatar billede mpj Nybegynder
07. august 2000 - 18:08 #7
Jeg bliver da logget ind hver gang...
Men som de har på netcoders.dk...
\"10 brugere online... 2 er medlem af community´en\"
Så kan man se hvilken side de er på, og hvor lang tid de har være der i alt...!
DEt kunne nu være sjovt...!
*s*
JAJA... DEt ender jo med at eksperten bliver STOR!!!! *G*

MPJ
Avatar billede snowball Novice
07. august 2000 - 20:22 #8
admin: Hhhhmmm...den kunne i hvert fald ikke huske og logge mig automatisk ind mere, så det har jeg sat den til nu og så \"tester\" jeg lige lidt mere og vender tilbage senere i aften ;)

chruker: OKI ;)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
07. august 2000 - 22:07 #9
Det ser ud til at virke fint nu ;)

Snowball