Avatar billede floffy Nybegynder
29. juni 1999 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE50

Hvis nu man har sagt "Sprøg aldrig mere" til et spørgsmål om at installere Macromedia Flash, hvordan får man den så til at spørge igen?

Hvorfor den spørger undrer mig egentlig.
Flash er vel allerede implementeret i IE50, ikk?
Avatar billede theartist Nybegynder
29. juni 1999 - 20:08 #1
Hvis du vil installere det igen, så klik ind på http://www.macromedia.com og hent det, så installerer du det, og hvis du så afinstallerer det igen og installerer det igen, så spørger den dig igen, så vidt jeg ved. Der er sikkert en lettere løsning... Og jooo det er vist integreret i IE5.0, men man skal vælge det med en afkrydsningsbox i installationen, det kan være du ikke gjorde det...

--:TheArtist:--
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. august 1999 - 08:42 #2
Hjalp det !?!
Avatar billede floffy Nybegynder
11. september 1999 - 10:56 #3
Nej