Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike går i windows

hej, jeg står med et akut problem, hver gang jeg skal gå ind på en server i Counter-strike går den bare ud i windows, jeg har prøvet at slette HELE counter-strike og half-life + div. og geninstalleret, stadig samme problem.
hjælp bitte
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 20:51 #1
jeg har samme problem! hvor stor er din pc?
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:52 #2
512 mb ram
1200 mhz
voodoo 3
adsl tdc 256/128
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:52 #3
det skal siges det fungede fint i går, problemet startede i dag
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 20:54 #4
okay, det har i hvertfald heller ikke noget med computeren at gøre! :)

kan du komme ind i cosollen uden at den går ud?
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:55 #5
den når ind i consolen, og lige så snart den skal til at skrive
inzialicing & downloading så går den i windows
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 20:55 #6
skal os li være helt sikker på om den går helt ud af windwos?
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 20:57 #7
så kan det være noget med den nye 1.5 der ikke er installleret rigtigt, har du haft det til at virke med det?

Og har du tjekket flere en et par servere...? kan jo være serveren som har problemmer!
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:57 #8
nej den hopper bare ud i Windows, som om den aldrig har været inde i CS, man kan fortsætte arbejdet i Windows bagefter uden problemer
Avatar billede umatthiesen Nybegynder
18. juni 2002 - 20:58 #9
det har funget med 1.5 indtil i dag, idag startede problemerne
Avatar billede -mathias- Nybegynder
18. juni 2002 - 20:59 #10
Husk at både Half Life og Counter Strike SKAL være opdateret til nyeste version.

Hvis du er i tvivl, så se på www.counter-strike.net eller www.counter-strike.dk
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 20:59 #11
okay... har du ændret hvordan din grafik er i cs? kan være noget med det, men lyder usandsynligt når du vist ahr et udemærket grafikkort! :=)
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 21:03 #12
skriver ikk li de næste 40-60 min! håber du stadig er her!
Avatar billede him Nybegynder
18. juni 2002 - 21:56 #13
har du fundet ud af noget??! ellers kunne du jo os prøve at kontakte mig på ICQ#116297122

Hvis du finder ud af hvordan du får den til ikke at gå ud af cs, vil du så ikk skrive hvad du har gjort? jeg kunne virkelig os godt tænke mig at få det til at virke!