Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 21:44 Der er 31 kommentarer

Nelson Mandela

Hejsa. Dette er faktisk en temmelig seriøs meddelse!
Jeg kan nemlig ikke finde min sko, din Røv!Men hvad rager det mig når jeg i stedet for at tage på mf, tager på en formendelig temmelig kedelig Vig festival!Hmm! Men pointen er vel, at jeg stadig ikke rigtig kan finde den lede sko! Men jeg tror jeg vil kigge under mit A:\    men hvis i finder den før mig, så DO NOT FORMAT A:\...... Jeg vil gerne giftes med Nelson Mandela og Ossama Binu Larden. I må gerne slikke min mor! ):)
Avatar billede snowcat Nybegynder
24. juni 2002 - 21:49 #1
Hmm prøv at se under nogle af dine andre drevs C: f.eks !
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 21:50 #2
Hvorfor spammer du eksperten med sådan noget møg, Zombiez ? Det er jo ikke første gang du lave lort i den, vel ?
Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 21:53 #3
Jamen for fanden. Det er sq da ik sjovt når man ikke kan finde sin sko. Så har jeg jo kun én sko på, og så fryser jeg sq da. Men jeg håber i kanfinde den for mig : )
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 21:53 #4
Du er hermed anmeldt for din irriterende aktivitet på Eksperten
Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 21:55 #5
Jamen jeg har som sagt før forbindelser, så det er afklaret med brugeren din spade! OG FIND SÅ MIN SKO!
Avatar billede snowcat Nybegynder
24. juni 2002 - 21:56 #6
Hvis dette har foretaget sig op til flere gange eller noget så støtter lukkes, om at du skal lukkes !
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 21:57 #7
Jeg burde måske have skrevet at jeg også har anmeldt ham ;)
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:02 #9
Ups, heh, well, så er vi sikre..
Avatar billede ice Nybegynder
24. juni 2002 - 22:02 #10
han er tilmed blevet anmeldt 11 gange den sidste uge
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2002 - 22:03 #11
zombiez, jeg har allerede én gang bedt dig droppe disse useriøse indlæg.

Dette er absolut sidste gang jeg gider se det. Eksperten er ikke beregnet som en legeplads. Vil du ikke acceptere dette, vil du blive slettet som bruger på Eksperten.

NanoQ/coadmin
Avatar billede wanix Praktikant
24. juni 2002 - 22:04 #12
Det er fandeme ærheligt, at dødsstarffen er afskaffet i DK. ; )
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:08 #13
Nanoq > Du bliver ved med at advare ham.. Gider du ikke for ekspertens brugere's skyld, at slette ham NU? Vi er trætte af det her - Se på alle de gange han har lavet møg i den.. Skal vi finde os i det? Han har fået chancer nok.. Er I andre ikke enige ?
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:08 #14
LOL, Wanix :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2002 - 22:10 #15
lukkes, han har fået denne absolut sidste chance... næste gang er han ude, uden yderligere varsel.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 22:11 #16
Lukkes > Helt enig, manden forstår jo ikke advarsler, vi vil se handling!
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:11 #17
Ok.. syntes bare han havde fået nok advarsler.. 3 burde være nok.. Han har fået langt derover.. Oh wel....
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:11 #18
/me er enig med Styled.dk
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:11 #19
Vi, Ekspertens brugere, kræver retfærdighed på vores elskede fristed!
Avatar billede wanix Praktikant
24. juni 2002 - 22:14 #20
Jeg tænkte på om det villevære for groft, at banne ipen. Nå man eks havde fået to brugere lukket. For han opretter jo bare en ny. Også kan vi bande over ham igen. ???
Avatar billede lukkes Nybegynder
24. juni 2002 - 22:15 #21
Ban IP'en :o)
Avatar billede ice Nybegynder
24. juni 2002 - 22:18 #22
wanix -> he, måske ikke det smarteste, hvis han har dynamisk ip, men co-adminsene snakke om et unikt ID for hver computer på exp. Det kunne måske bruges :)
Avatar billede wanix Praktikant
24. juni 2002 - 22:20 #23
Ja eller sådan noget. Bare de ikke kommer ind igen!
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
24. juni 2002 - 22:52 #24
anmeldt
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. juni 2002 - 23:15 #25
Giv mig min sko tilbage, røv!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juni 2002 - 23:19 #26
ezzuk, der er ingen grund til at brygge videre på dette...
Avatar billede band_waggon Nybegynder
24. juni 2002 - 23:28 #27
Brygge? Hygge? krybbe?...RØV!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juni 2002 - 23:30 #28
nanoq > hvorfor f****** bliver den nar ikke slettet? hvor mange gange skal jeg anmelde ham? (sorry hvis jeg lyder lidt cranky ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. juni 2002 - 23:31 #29
Når du skriver f*****, mener du så fanden, eller?!
Avatar billede band_waggon Nybegynder
24. juni 2002 - 23:41 #30
Når du skriver eller, mener du så essen?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:53 #31
lukketid?!