Avatar billede haloo Nybegynder
24. juni 2002 - 23:15 Der er 13 kommentarer

Formatere XP

Hejsa... jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvordan man formaterer windows xp
Håber nogen ved det - Ses
Avatar billede illisher Praktikant
24. juni 2002 - 23:17 #1
Brug en start disk, start dos, skriv Format c: Det burde være godt nok!
Avatar billede kokain Nybegynder
24. juni 2002 - 23:18 #2
brug windows start disk, kan hentes på bootdisk.de og så formater
Avatar billede kokain Nybegynder
24. juni 2002 - 23:19 #3
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
24. juni 2002 - 23:21 #4
du smækker da bare Windows XP skriven i og Booter på den følger vejledningen og formatere til det fil system du har lyst til meget nemmere end med Disketter!
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 23:21 #5
Hvis  Format c: ikke virket kan du skrive A:\Fdisk  og følge vejledningen derfra..  så kan du slette partitionen..  Det er lidt svært første gang, men effektivt
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
24. juni 2002 - 23:22 #6
wl brug bootdisks fra http://www.bootdisk.com
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 23:22 #7
og hvis du ikke har tid til at vent når du skal formater så skriver du bare format c: /q så tager det lige 5 sek. :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. juni 2002 - 23:56 #8
der er ikke noget der hedder at formatere WinXP!
Avatar billede resten Nybegynder
25. juni 2002 - 08:41 #9
1: boot op på din xp cdrom.
2: følg den guide som kommer frem.
3: Og her i denne guide kan du formater din partion hvor windows xp ligge.
4: Indstaler igen din xp på samme måde.
Avatar billede hbc Nybegynder
26. juni 2002 - 18:58 #10
der er da ingen som helst grund til at lave en bootdisk, da XP cd'en kan formatere som resten så rigtig siger
Avatar billede haloo Nybegynder
26. juni 2002 - 19:55 #11
hbc: jeg skal ikk bruge en bootdisk, er der så ik en der kan fortælle mig helt korrekt hvordan man formaterer fra xp-cden

Mvh Claus
Avatar billede resten Nybegynder
26. juni 2002 - 20:08 #12
Svar: resten

1: boot op på din xp cdrom.
2: følg den guide som kommer frem.
3: Og her i denne guide kan du formater din partion hvor windows xp ligge.
4: Indstaler igen din xp på samme måde.
Avatar billede resten Nybegynder
30. juni 2002 - 13:28 #13
Og hvorfor skulle mit svar så lige afvises ?