Avatar billede haloo Nybegynder
26. juni 2002 - 16:46 Der er 9 kommentarer

Hjælp til video

Kan man ikke hente en video fra kazaA og ligge den ind på frontpages 2000 - har prøvet at finde mine video filer under kazaa, men kan ikk finde dem...
håber en kan forklare hvordan man indsætter videoer på min hjemmeside.  Mvh. Claus
Avatar billede 9k9k9k Nybegynder
28. juni 2002 - 08:04 #1
Har du video'erne, eller skal du finde dem, hvis du har video'erne skal du bare gå ind i frotpage 2000, insæt billede og til sidst video, du kan nu loade video filer til din hjemmeside, det tar et stykke tid at uploade.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 08:07 #2
Hvis der er fordi du ikke kan finde dine Vidoer Så ligger de under KaZaA>My Shaede Folder
Og så skal du nok i frontpage når du prøver at vægle jeg så gør sådan den hviser alle filer
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
28. juni 2002 - 08:07 #3
SVAR
Avatar billede w13 Novice
19. september 2002 - 18:30 #4
Hvis det skal være mere brugervenligt kan du bruge denne kode:

<p align="left"><embed src="VIDEOENS ADRESSE" bgcolor="#ffffff" pluginspage="http://www.apple.com/quicktime/download/" width="355" height="229" nosave="false" autoplay="false" volume="100" cache="TRUE">

Der hvor der står "VIDEOENS ADRESSE" skal du selvfølgelig skrive videoens adresse.  : )

Prøv den!!!

W13
Avatar billede w13 Novice
19. september 2002 - 18:31 #5
Det skulle i hvert fald meget gerne virke, men du kan jo afprøve den i FrontPage først!
Avatar billede w13 Novice
19. september 2002 - 18:32 #6
(Du skal ikke klikke på det fremhævede link i koden. Det er bare det sted, som brugerens computer vil gå ind på, hvis han / hun ikke har det nødvendige program!)
Avatar billede deetox Nybegynder
13. november 2003 - 09:22 #7
husk!!! ___Piratkopi og vidergivning af dette er___ ULOVLIGT!!!!!!
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 09:54 #8
Lukketid?