Avatar billede kenw. Nybegynder
30. juni 2002 - 15:56 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mandril - aftalen???

Er der nogen som har nogle afsnit af Casper og Mandrilaftalen liggende...??? - eller ved hvor man kan finde dem?? Så er jeg meget interesseret, da det show simpelthen er den gigantiske smørklemme 4ever!
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 15:58 #1
Altså du kan købe dem. Hvorfor tror alle at alt bare kan kopieres uden problemer.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. juni 2002 - 15:58 #2
køb den istedet!
http://www.mandrildvd.dk/
Avatar billede bernz Nybegynder
30. juni 2002 - 16:06 #3
Den er ALLE pengene værd... Både venstre og højre ruller!
Avatar billede kenw. Nybegynder
30. juni 2002 - 16:08 #4
Øhhh... nå ja!! Den koster også kun 200 kr... og hvis der nu var nogen som havde den så ville du jo bare være Kristus! - eller Yamo højtalere!
Avatar billede kenw. Nybegynder
30. juni 2002 - 16:11 #5
Ja jeg ved det mand...! =) Jeg er helt vild efter den... gider bare ik betale for den for en i min klasse har den - ser ham bare først efter ferien! =(
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:16 #6
kenw. du er anmeldt da du åbenbart ikke forstår et vink med en vognstang.
Avatar billede ice Nybegynder
30. juni 2002 - 16:18 #7
du er da for dum, det er ulovligt at kopiere film, hvis du kan lide den så køb den, ellers kommer der jo ikke noget godt mere i tv og på dvd
Avatar billede kenw. Nybegynder
30. juni 2002 - 16:20 #8
Årh luk nu røven spassere... I pisser måske heller ik på toiletbrættet der hjemme eller hva`? Prøv da lige og få jer et liv mand...
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:22 #9
Det er godt admin logger IP-adresserne.
Avatar billede resten Nybegynder
30. juni 2002 - 16:23 #10
Hør her kenw det er ulovligt det du snakker om og det vil vi ikke have herinde og det håber jeg du forstår så vær venligst så flink at læg et svar selv og accebter det.
Avatar billede resten Nybegynder
30. juni 2002 - 16:24 #11
Kenw-> Styr dit sprog brug eller kan du smutter her fra da folk ikke vil svines til herinde af en hvalp som dig.

Resten\CoAdmin
Avatar billede monstermand Nybegynder
30. juni 2002 - 16:26 #12
er det rigtigt at IP-adresserne bliver logget?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:27 #13
monstermand>Ja selvfølgelig.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:27 #14
Det bliver de næsten på alle hjemmesider.
Avatar billede monstermand Nybegynder
30. juni 2002 - 16:34 #15
til hvad nytte?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:54 #16
Til identificering.
Avatar billede monstermand Nybegynder
30. juni 2002 - 17:07 #17
hvorfor skulle man have identificering på næsten alle hjemmesider?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. juni 2002 - 17:08 #18
mosnter => det er bruges også til statestik, så man kan se unike hitz!

jeg bruger det selv, til at se hvor mange unike besøgende jeg får! ;o)
Avatar billede monstermand Nybegynder
30. juni 2002 - 19:04 #19
ahh..ok :o)