Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:32 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Key2Know

Jeg har lige fået en aftale om reklame med firmaet "Key2Know", (jeg skal reklamere for dem) men da de ikke ejer et banner som jeg kan bruge på min side, bliver jeg nød til selv at lave/finde et..

jeg har prøvet lidt, men er ikke tilfreds med reloultatet.. Jeg håber i kan hjælpe mig.....

Logoet skal være 125x125 eller 468 x 60...

I kan se hvad logoet skal reklamere for på www.key2know.dk , og der kan i jo også finde inspiration til farverne, og skriften. Banneret må gerne være animeret, men behøves dog ikke..

Kom med nogle forslag..

Venlig Hilsen

Kasper Demant / kwdemant
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 12:37 #1
jeg går ud fra at du tjener en smule penge på dette projekt, var det så ikke en ide at give lidt for det &:-D

mvh.
Questis.dk
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:41 #2
jeg har desværre ikke flere point før jeg får nogle betalt tilbage (se spm: http://www.eksperten.dk/spm/232182 )
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:41 #3
hov nu kom der lidt flere point.. jeg skal nok sætte den lidt op..
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 12:43 #4
det var ikke point jeg snakkede om det var penge &:-D

Man vil da ikke arbejde gratis for nogen og de så tjener på det man har lavet....
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:44 #5
jeg tjener jo ikke direkte på det i har lavet... jeg tjener på at jeg reklamerer... det er jo ret indirekte. Men du må selvom om du har lyst til at hjælpe mig.... det er jo et frit land.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 12:46 #6
det har jeg ikke lyst til så, da der har været diskusion om at lave bannere for firmaer gratis, og det ville man ikke, da de også vil tjene på disse hend af vejen. og det synnes jeg at kunne drave en parallel imellem her &:-D

men held og lykke med din sponsor
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:50 #7
tak questis.. lige et lille spm.. hvad ville være en rimelig sum at give for at får banneret lavet??
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 12:53 #8
ved ikke hvad et banner koster som sådanne, 200 og op efter kunne jeg tænke mig, men da man ikke må udlove penge her skal du på sharksforum eller du kan kontakte mig på: questis@questis.dk så kan vi nok finde ud af noget
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:06 #9
kan man ikke snakke om at jeg reklamere for din side?? og derigennem får lavet et banner?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 13:08 #10
som jeg siger kan du kontakte mig på min mail jeg er sikker på at vi finder ud af nogt &:-D
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:09 #11
har du msn messenger?? (questis)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 13:11 #12
nope, kun ICQ
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:14 #13
øv.. jeg hader icq. der er altid en masse f*c*i*g pop-up
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:14 #14
hvis du har windows xp.. kan du så ikke lige logge dig på med questis@questis.dk ??
Avatar billede cdc Novice
04. juli 2002 - 13:15 #15
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. juli 2002 - 13:17 #16
/cdc > Ehh, to kridhvide bannere?
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:18 #17
fuck de er fede cdc.... må jeg tage dem begge to??
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:21 #18
er der andre der gerne vil nå at vise deres arbejde inden jeg bestemmer mig?
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. juli 2002 - 13:23 #19
kwdemant > Kan du se cdc´s bannere? Hos mig er der to hvide gif´er på 881 bytes..(?)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 13:24 #20
Ved ikke lige hvad der sker, troede at "grafik folkene" var blevet enige om dette, ved ikke lige hvad det her så er for noget undskyld ordet pis fra cdc's side
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. juli 2002 - 13:24 #21
Ahh, never mind. Det var pga norton annonceblokering.. *dooh*
Avatar billede cdc Novice
04. juli 2002 - 13:24 #22
snup du bare begge to.
runeevers, vises kun for specielt udvalgte :o)

/cdc
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:26 #23
tak for handlen