Avatar billede disky Nybegynder
07. juli 2002 - 01:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede bearhugx Nybegynder
07. juli 2002 - 01:07 #1
Takker... Ikke at jeg er grisk ... Men jeg følte mig lidt unfait behandlet :-))
Avatar billede disky Nybegynder
07. juli 2002 - 01:08 #2
helt enig, jeg synes også point skulle havde være delt.
Avatar billede andersj Nybegynder
07. juli 2002 - 01:11 #3
Kan man dele point!!! Sorry...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
07. juli 2002 - 01:13 #4
Ufff.. Ikke nok med at jeg er "gnavepot" i aften ... Jeg staver åbenbart også helt elendigt...

PS : Disky... Jeg har noget jeg skal snakke med dig om

Ang. http://www.eksperten.dk/spm/194557

Jeg har simpelthen ikke haft tid, lyst eller lejlighed til at få tjecke op på det... Har du noget imod at jeg lukker spm og tager points selv igen... Når jeg får lysten til at arbejde med serverside igen, så skal den skam nok komme op igen (sammen med en masse andet omkring bl.a. CMP EJB'er og Resin Konf)...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
07. juli 2002 - 01:19 #5
Vi taler om 15 p.
Avatar billede disky Nybegynder
11. juli 2002 - 16:52 #6
du lukker bare og tager point selv :)