Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Skod radio - Kassette adapter

Hej

Jeg skal til Tyskland i morgen, og jeg skal køre i en bil uden cd-afspiller. Så kom jeg i tanke om at der findes en kassetteadapter, der ligner et bånd. Det smider man i kassetteafspilleren og fra det går der et minijackstik. Dette stik kan jeg jo tilslutte min discman, mp3-afspiller eller MD.

Jeg har bare ikke kunne finde det produkt på internettet. Er der nogen der ved hvor man kan finde det, og hvor godt er produktet.

Hilsen
ICE
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:09 #1
har du prøvet www.t-hansen.dk og www.haraldnyborg.dk ?
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:11 #2
jep, haraldnyborg laver en fejl under biltilbehør, men thansen har jeg prøvet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 21:11 #3
De er også med vildt ringe lyd...... så hellere en dårlig radio.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:12 #4
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:12 #5
svar ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:13 #6
sorry læste det ikke ordenligt igennem ;o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 21:13 #7
Men hvis du vil have sådan en så er her en MP3 afspiller lige til at komme i kasette afspilleren.

http://www.digisette.com/
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:14 #8
rhkdk fandt den, meen tror sgu det er billigere at købe nu sterio, det koster jo næsten 600 kr!!!
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:16 #9
james_t_dk den ser også smart ud, men jeg vil helst have en cd afspiller, da jeg gerne vil bruge nogen af alle de cd'er jeg har liggende :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:17 #10
Takker for pointz! ;o)

ser om jeg ikke kan finde den billigere ;o)
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:21 #11
den skal kun bruges en dag, radioen understøttet dolby, det er en radio der sidder som standard i en ford mondeo
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 21:33 #12
ice => har du prøvet en lokal radio/tv forhandler?
de har dem normalt hængende samme med andre sjove dele (ellers kan de få dem hjem!)
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 21:46 #13
nej har ikke prøvet, men smutter lige inden om den lokale biks inden jeg tager afsted i morgen. Det kan jo være de har en der bare samler støv :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2002 - 21:54 #14
ice> hvis du nøjedes med at tænde for radioen kunne du også følge med i hvad der sker omkring dig - desuden hænder det at de spiller noget musik der er til at  holde ud at høre på ;)
Avatar billede ice Nybegynder
08. juli 2002 - 22:00 #15
john_stigers -> jeg er fan af radio abc, så jeg hører også radio meget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2002 - 22:16 #16
ice> Kun en joke ;)