Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan jeg skifte navn

Hej allesammen. Kan jeg på nogen måde skifte navn til kwdemant.dk? ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juli 2002 - 00:28 #1
ja, afmeld din nuværende bruger, og opret en ny
Avatar billede manon Nybegynder
11. juli 2002 - 00:28 #2
men du må ikke overføre point!
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:30 #3
er det lovligt??
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 00:30 #4
Afmeld din nuværende bruger og opret den anden. Den SKAL afmeldes hvis du opretteter en ny og du må IKKE overføre point...

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 00:31 #5
Du må gerne det vi har sagt bare du afmelder din nuværende bruger.
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:31 #6
ok tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. juli 2002 - 03:33 #7
Nu er det jo for sent, men i tilfælde som disse hvor det drejer sig om at brugeren simptelhen løber tør for point, så er der normalt ingen nåde.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kwdemant&option=24

og slet ikke for når jeg så tjekker hvad hans nye bruger hedder, så finder jeg 6 ialt... hov hov.