Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hemligt nummer

Hej. Jeg bliver ringet op ca. 10 gange om dagen af nogen der har hemligt nummer, hvor efter de siger noget pis, og smækkre på.. Er der nogen måde jeg kan finde ud af hvem det er ??
Avatar billede hien Nybegynder
11. juli 2002 - 00:34 #1
Hvem er din operatør??
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:35 #2
telmore
Avatar billede ziton Nybegynder
11. juli 2002 - 00:38 #3
hvis du vil være alvorlig ber du politiet om at kigge på telefonlisterne også for du bare dem til at sige de skal lade vær
Avatar billede hien Nybegynder
11. juli 2002 - 00:40 #4
Du kan ringe til Telmore som kan kontakte TDC for at få en opkaldsliste over indgående opkald til din mobil!! Få derefter dem til at spærre vedkommendes nr!!
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:41 #5
så langt vil jeg ikke gå. De chikanerer mig ikke!!! men jeg er bare nysgerrig efter at finde ud af hvem det er... (jeg ved allerede det er 1 eller flere piger, de kan snakke rimeligt tysk
Avatar billede hien Nybegynder
11. juli 2002 - 00:43 #6
Telmore: 70 21 89 00

Kundeserver har åbent alle hverdage i tidsrummet 08-20 samt i weekender og på helligdage fra 10-18.

Eneste måde at finde ud af hvem det er!!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. juli 2002 - 00:43 #7
skræm dem!
Forvræng stemmen og sig noget i retning af: "Ja, godav det er politiet. BLABLA".. der er der før nogen der har gjort ved mig - jeg garantere dig, de kommer til at ryste i bukserne :)
Avatar billede hien Nybegynder
11. juli 2002 - 00:44 #8
Tja hvor mange piger findes der i Danmark, og hvilket antal kan tale tysk?? Hmm stort tal *G*
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:44 #9
gizmo-gizmo har allerede prøvet... jeg hgar også fået venner til at tage telefonen, og en politimand jeg kender.
Avatar billede hien Nybegynder
11. juli 2002 - 00:45 #10
Tak for points :)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 00:45 #11
Gizmo: Alle ved at politiet ikke har sådan et nr. :) De har jo 112 og et som ikke bliver brugt til sådan ngoet nøds halløj :)
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:46 #12
gizmo-gizmo har allerede prøvet... jeg hgar også fået venner til at tage telefonen, og en politimand jeg kender.
11. juli 2002 - 00:49 #13
De siger vel ikke noget med "Har du en hund der hedder Carsten 69" e.lign?

Er bare nysggerig :)

/Casper www.enter-s.dk
11. juli 2002 - 00:51 #14
De siger vel ikke noget med "Har du en hund der hedder Carsten 69" e.lign?

Er bare nysggerig :)

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede kwdemant Nybegynder
11. juli 2002 - 00:52 #15
Casper >> nej det gør de ikke,