Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:01 Der er 26 kommentarer og
4 løsninger

Er man lamer...

Er man lamer hvis man programmere til "Bamse - regnsangen" ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juli 2002 - 02:02 #1
Nej, man er lamer hvis man oprette sårn spørgsmål her *lol*
Virus, gå i seng .. :D
Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:02 #2
Jamen du laver jo noget for mig og det skal helst være sat i sving inden jeg gör to bed ;)))
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juli 2002 - 02:04 #3
hæ hæ .. :D .. mm ;) ..
Avatar billede schaefner Juniormester
11. juli 2002 - 02:06 #4
nej, men Jodlesangen er bedre *G*
Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. juli 2002 - 02:07 #5
jeg har siddet hele aften og programeret til Tommy Sebachs grand prix klasikere...
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
11. juli 2002 - 02:08 #6
det vil jeg ikke mene man er..

grund 1. Bamse - regnsangen er et meget godt stykke musik

grund 2. så længe du holder lydnevouet relativt nede er du ikke lamer

grund 3. Man har vel lov til at være stiv engang i mellem
Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:09 #7
Nåå så man er ikke alene om steneren musik..., det er squ altid noget
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juli 2002 - 02:09 #8
Skumle mennesker :| ... nååeh ja .. Creamy - I'm A Little Yellow Fish .. den er os' go at kode til :P
Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:11 #9
LOOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juli 2002 - 02:11 #10
nej jeg vil også mene at regnsangen er ret så super! - dog afløst af noget pearl jam engang imellem ;)
Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:11 #11
invisibleman <<<-- INDBEGREBET AF  L A M E R  :P
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juli 2002 - 02:12 #12
virus: arj .. Creamy er da noge zøDe små tøZer ? :D~ .. J/K
Avatar billede virus Nybegynder
11. juli 2002 - 02:17 #13
hæ...tror du har set for meget anne & lotte :P
Avatar billede invisibleman Nybegynder
11. juli 2002 - 02:20 #14
AnnA og Lotte ... ik AnnE .. :P .. hov vent .. sådan noget aner jeg jo ik noget om ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 03:27 #15
Kod til Birthe Kjær - Knal Røde Gummibåd eller hvad den nu hedder :)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 03:28 #16
Så skal der nok komme ngoet kreatvt ud af det.. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 03:29 #17
Rød*
Avatar billede initializing Nybegynder
11. juli 2002 - 03:30 #18
Stavefejl er gratis ;)
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 03:32 #19
nej jeg kommer og ska have penge for dem =)
Avatar billede zob Nybegynder
11. juli 2002 - 03:33 #20
Nej-Da
... Ingen penge på Eksperten!

Jeg skal have point for dem!
5 per styk :P!
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2002 - 04:59 #21
Aaahr, i har da ingen musiksmag.. Det eneste der holder 100% er sq Bjarne Lisbye - De gamle bukser..

"Auu de gamle bukser, auu de gamle bukser, de gamle bukser de var rare´ ha på, men nuuu de alt for små, ja de er så, auuu.."

8p
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. juli 2002 - 06:03 #22
*se fornærmet ud* Ingen der er til "Himmelhunden"??
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juli 2002 - 10:57 #23
Stik lige den her:
Jimi & Rene - Stegt Flæsk Med Persillesovs
Avatar billede dcgeek Nybegynder
11. juli 2002 - 12:08 #24
Ehmm..... Jeg vil nu mene, at det at programmere er for
nørder, og nørder hører techno-musik (lad være med at forveksle trance og dance med techno).
Så ja, efter min mening er du en lamer =D
Noget godt musik at programmere til, er The Dial Up Connections, Dr. Binary eller The Binary System (søg efter disse artists på www.mp3.com).
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juli 2002 - 12:11 #25
"nørder hører techno-musik" hmmmm så er jeg vist langt fra en nørd ;) -kan ikke fordrage techno.
Avatar billede eflow Nybegynder
11. juli 2002 - 12:36 #26
"Karl Koder" er da noget bedre end alle de pop smarte sange der ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juli 2002 - 12:41 #27
Totalt enig med jelzin... Hører godt nok selv en del techno, men har fandme også meget mystisk musik!!! Ikke mindst fordi det skal bruges til opvarming af nogle spring-unger af og til... ;)

Men man kan da også finde George of the Jungle på min cd hylde. Den står faktisk lige ved siden af Queen og Celine Dion. Længere til højre er TV2, og ved siden af den står der noget Trance Dance-noget og en tripel cd med klassisk musik... Har samtidig en god kammerat der er vildt nørdet og han hører hård rock. En anden nørd jeg kender hører stille musik og klassisk...

Derfor tror jeg absolut ikke man skal bedømme folk på deres musiksmag! ;)
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juli 2002 - 12:55 #28
ARGH!!! Hvorfor fjernes mine indlæg?!? :(((
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. juli 2002 - 12:56 #29
Okay... Eksperten er bare mysisk for tiden... Jeg havde skrevet mit svar, så opdaterede den og det var der ikke... Så gik jeg lidt frem og tilbage... Intet, men nu er det der da, så skidt med det... ;)
Avatar billede acid-head Nybegynder
11. juli 2002 - 20:19 #30
Jeg vil sige at Bamse og Kylling er godt at sidde og kode til... =)

- Men jeg foretrækker godtnok selv noget polsk ponk: Red Warszawa!!!!!