Avatar billede online-help.dk Nybegynder
17. juli 2002 - 15:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

net-md

Hej gutter. Jeg leder efter den biligste net-md med lcd i fjernbetennignen.
Har ledt alle steder. DEN der kan finde den
biligeste for 100 points..
Avatar billede Beach Mester
18. juli 2002 - 02:20 #1
Er ikke lige helt med... Hvad mener du med >NET< -md? Jeg går ud fra at med md mener du MiniDisc men har aldrig hørt om en MiniDisc der kan gå på nettet:-)
Kom lige med lidt mere info.

//Beach
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
18. juli 2002 - 14:53 #2
en net-md er den helt nye form for minideisc. hvos du kan overføre data fra computer til minidisc 32 X hurtiger...
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
19. juli 2002 - 14:47 #3
lukker...... ingen svar..
Avatar billede uffed Nybegynder
19. juli 2002 - 14:49 #4
er der ikke noget med at NetMD bruger sit "eget" form for MP3 format , som kun kan bruges i NetMD ???
Avatar billede mirus Nybegynder
11. november 2002 - 14:39 #5
MZ-N505 set til 2000,- hos Elgiganten.