Avatar billede mcn Nybegynder
23. juli 2002 - 14:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dele cdrom brænder

Findes der en løsning hvor jeg kan montere en cdrom brænder fks i min server og lave klienter i netværket brænde til den ??

Det skal være sådan at de kan sidde på deres lokale pc og brænde ..
Avatar billede hien Nybegynder
23. juli 2002 - 14:30 #1
Hører lige med :)
Avatar billede praetorian Nybegynder
23. juli 2002 - 14:33 #2
Den eneste løsning jeg kender til er at du formater nogle cd'er til CDRW format og så derved deler brænderen. Derved kan klienterne brænde filer og ting, men doh ikke images desværre. Håber at dette kan bruges.

Men så vidt jeg ved kan man ikke brænde images fr aen klient maskine, det kræver at du vælger at brænde imaged fra klienten eller at klienten kan styre brænder maskinen fra klienten.