Avatar billede motte Nybegynder
23. juli 2002 - 20:41 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Vurdér venligst dette site... seriøst!

Jeg er ved at lave en hjemmeside til et firma og er næsten færdig med selve layoutet... d.v.s. jeg er IKKE begyndt på selve programmeringen af sitet endnu, men vil gerne have lidt kritik på designet!

http://www.crom.dk/varde

På forhånd tak..! :o)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
23. juli 2002 - 20:44 #1
Jeg kan godt lide det! Det ser professionelt ud :)
karakter: 11/13 (Den sidste karakter får du, når jeg ser det færdige resultat :)

HVH
HMM10
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 20:45 #2
det må jeg sku give dig... det er fanme flot!!

Kritik:

din - mellem top links ser rodet ud, måske skulle den være anderledes? farven er OK

Ok mouse over... glæder mig til at se resten! :-)
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 20:45 #3
ja 11/13 her oxo :-)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
23. juli 2002 - 20:48 #4
Du skal bare huske en ting: window-størrelsen på sidens brugere.

Se her:
http://rasmussen.agge.net/eksperten/varde.gif
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 20:52 #5
hmm10 >> Slap af.. hehe .. det er jo ikke fordi folk sidder i dne skærmopløsning... :-)

Jeg synes ikke man skal tage højde for at et window kan være minimeret... min mening :-)
Avatar billede diskodexter Nybegynder
23. juli 2002 - 20:52 #6
Udemærket og ok prof.

Et par små minuser herfra. Menuen er den ene. Den er lidt for kedelig efter min mening og farverne er ikke helt optimale.

Udover det vil jeg også godt lige sætte en finger på den ternede baggrund. Det ser flot ud på "brændeovnebaggrunden", men prøv evt. at fjerne den på den grå-blå farve.

Prøv også evt. at lave den grå-blå farve lidt mere mørkegrå. Jeg tror det vil hjælpe lidt, men arbejd lidt med det :-)

Ellers nydeligt og simpelt. 8/9 stykker på 13-skalaen herfra :)
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 20:54 #7
nu kan jeg se hvor du har fået ideen fa :-)

http://www.crom.dk/
Avatar billede hmm10 Nybegynder
23. juli 2002 - 20:54 #8
flax -> en side SKAL kunne ses for alle - lige meget hvad. det var også kun et eksempel jeg gav. Du ved - overdrivelse fremmer forståelsen :)
Avatar billede flax Nybegynder
23. juli 2002 - 20:59 #9
ja ja, for alle i  skærm opløsninger 800x600,1024x768,640x480 osv. Men ikke når den er minimeret til størrelsen på en tissemyre :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. juli 2002 - 21:01 #10
Syntes også den er okay fed. Men det der får den til at se fed ud er billederne, så glæder mig til at se når du er færdig :-)
En ting jeg nok ville tage væk er firkanterne i billederne.
Dejlig skrift og godt med din mouseover  eller ikke så meget at sige.
9/13
Avatar billede freeman Nybegynder
23. juli 2002 - 21:01 #11
smuk.. :o)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juli 2002 - 21:03 #12
bryder mig ikke om den ternede baggrund - syntes den bryder det ellers flotte layout -

pas på med at skrive for meget med hvid skrift - det er svært at læse

ser således ud i 1024x768
http://www.friserverplads.dk/Suza/Exp/sp238813.jpg

der bør værre større afstand fra din hovedmenu og dit pic

det er dejligt at slippe for diverse reklamer og diverse andre irriterende blinkende bannere - håber oxo udelader dem på den endelige version :)
Avatar billede diskodexter Nybegynder
23. juli 2002 - 22:08 #13
Udemærket og ok prof.

Et par små minuser herfra. Menuen er den ene. Den er lidt for kedelig efter min mening og farverne er ikke helt optimale.

Udover det vil jeg også godt lige sætte en finger på den ternede baggrund. Det ser flot ud på "brændeovnebaggrunden", men prøv evt. at fjerne den på den grå-blå farve.

Prøv også evt. at lave den grå-blå farve lidt mere mørkegrå. Jeg tror det vil hjælpe lidt, men arbejd lidt med det :-)

Ellers nydeligt og simpelt. 8/9 stykker på 13-skalaen herfra :)
Avatar billede motte Nybegynder
24. juli 2002 - 16:34 #14
Tak til jer alle... det er altid rart at kunne få lidt konstruktiv kritik fra sine med nørder! :o)

Hvis der er flere som kunne have lyst til at komme med lidt kritik, er det meget velkomment.

/Motte
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. juli 2002 - 19:59 #15
selv tak - er spændt på at høre fra dig når du er kommet videre med din side :))