Avatar billede petersen2 Nybegynder
27. juli 2002 - 18:11 Der er 6 kommentarer

Webcam hjælp!

Hej!
Jeg mangler noget hjælp, jeg vil utroligt gerne have et webcam online - ikke et af disse kedelige der opdatere hvert 5 sekund eller noget, men et med lyd på.. kan dette lade sig gøre... jeg har forsøgt med bl.a. Ivista & Windows media Encoder men kan ikke få det til at fungere...
Avatar billede jensb Nybegynder
27. juli 2002 - 18:19 #1
prøv www.visiongs.de

Jeg kan ikke huske om der er lyd på, men prøv at tjekke det engang
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
27. juli 2002 - 18:24 #2
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
27. juli 2002 - 18:24 #3
:O)
Avatar billede tumben Novice
28. juli 2002 - 01:03 #4
jeg bruger visiongs..der er ingen lyd på..så lytter lige med
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
29. september 2002 - 09:08 #5
Det er vist tid til at lukke? :)
Avatar billede tumben Novice
29. september 2002 - 10:55 #6
..hvis du ikke kan få mediaencoder til at funke...(for det kan vist ikke blive nemmere)...er det måske et firewall problem !!!..eller den kode der ligger på din HP