Avatar billede beanworld Nybegynder
27. august 2000 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digital kamera som web-cam?

Jeg har et KOdak Digital kamera, kan jeg opstille det som et webcam, der tager mange billder? - eller bare få billerder, fx 1 billede i minuttet. Kan dette brugees under Netmeeting?

Kontakt mig gerne på ICQ nr. 53167307

Giver gerne flere point hvis det virker...
Avatar billede holmager Nybegynder
27. august 2000 - 21:33 #1
Har selv et \"gammelt\" epson kamera, og jeg har før haft det sat op som webcam. det kræver blot at du kan styre kameraet fra PC\'en. Jeg gjorde det at der via et styk Visual Basic kode blev taget et billede hver 20 sec. billedet blev overført til et specificeret bibliotek og herfra overført til en intranet side. så det burde kunne lade sig gøre.
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. august 2000 - 21:37 #2
Holmnager> Kan dette bruges under programmer? - Eller kan man kun bruge det til at vise sig frem på nettet?
Avatar billede steffen Nybegynder
29. august 2000 - 22:11 #3
http://members.xoom.com/ken_snyder/indexa.html

Nemt at gå til, ved dog ikke om det virker med lige præcist dit kamera, men virker med rigtigt mange.