Avatar billede mcn Nybegynder
05. august 2002 - 14:01 Der er 4 kommentarer

Billed og fax fremviser genvej....

Hvor laver jeg en genvej feks på mit skrive bord til denne..

Jeg skal bruge det i frobindelse med et kald fra 3 parts program der laver en indscanning til min c5
Avatar billede kard Nybegynder
05. august 2002 - 14:19 #1
Højreklik på skrivebordet og vælg ny - Genvej. Derefter finder du exe filen, hvor den ligger på din Harddisk.

Du kan også:
Hvis programmet ligger under Start/programmer/... kan du du venstreklikke på programmet og træk den ud på Skrivebordet. Så opretter den en genvej...
Avatar billede mcn Nybegynder
05. august 2002 - 14:27 #2
Problemer er at det ikke ligger under start programmer...
Og jeg aner ikke hvad .exe filen til det hedder...

Derfor dette spørgmål...

det åbner jo bare når man klikker på et billed i mappen billeder...
Avatar billede kard Nybegynder
05. august 2002 - 17:11 #3
Hvad hedder det program som åbner?
Avatar billede mcn Nybegynder
08. august 2002 - 14:24 #4
Det er det jeg ikke ved...
hvad jeg kan finde om det på ms er det en .dll fil der bliver kaldt gennem en komando vej..