Avatar billede aksel Praktikant
07. august 2002 - 15:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skemalægning med asp og access

Jeg efterlyser et simpelt skemalægningssystem lavet i access og asp? I systemet skal indgå :
hold, lokale, lærer, år, uge, dag, lektion?
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2002 - 15:50 #1
hmmm - ikke noget jeg lige umiddelbart er stødt på som færdigt system... men kender noget et sted så følger jeg da lige med

det eneste jeg kan tilbyde er evt at udvikle det for dig præcis som du ønsker det - men det er dog ikke gratis
Avatar billede sth Novice
07. august 2002 - 16:36 #2
Jooo og dog jeg mener at jeg har set et hos http://www.cht.dk/systems/ se under "Resseveration"  prøv at kontakte cth på cht@cht.dk jeg har før købt noget af ham.
Avatar billede webben Nybegynder
07. august 2002 - 17:00 #3
jeg har selv udviklet og kører, htxroskilde.dk sammen med en masse oppe fra htxroskilde.dk - så hvis det gælder til en hel klasse/skole, kan vi måske godt snakke en gratis løsning som ligner den der lægger på htxroskilde.dk
Avatar billede aksel Praktikant
07. august 2002 - 18:13 #4
Hej Webben -  det lyder spændende - det system jeg ønsker skal bruges i forbindelse med skemalægning på en handelsskole og jeg kunne godt være interesseret i at få lov til at kigge lidt nærmere på dit system
- Aksel
Avatar billede webben Nybegynder
07. august 2002 - 19:54 #5
aksel <-- Ok, lyder fint... kan du ikke lige smide en mail til thomas@eurowave.dk så kan vi lige se på det... det skal dog lige siges at systemet ikke duer direkte som skema lægger, men hvis du har en god ide kan det jo lige hurtigt tilføjes...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. august 2002 - 19:58 #6
hmmm det lyder umiddelbart ret interessant - jeg mente ellers at et skemalægningsprogram/algoritme af den type måtte være NP-fuldstændigt, men hvis i har en algoritme ville jeg da meget gerne se den ;)
Avatar billede aksel Praktikant
29. august 2002 - 17:41 #7
Nu har jeg udviklet et system til skemalægning på en mindre skole
Det er ikke perfekt men det kan bruges.
Det kan ses på laborant.dk/skema
og editeres via laborant.dk/skema/login.asp
Prøv det hvis I har lyst. Kommentarer er velkomne..
mvh Aksel
Avatar billede sth Novice
01. september 2002 - 21:30 #8
DEt ser da godt ud !