Avatar billede leif Seniormester
30. august 2000 - 15:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PHP mailform

Jeg kan ikke få min mailform til at virke som den skal. Jeg har gjort hvad jeg læste på http://webcafe.dk angående PHP mailform, men når jeg skriver fra den skrive den ikke mail adresse i fra feltet som den skulle.

Kig på http://www.johannsen.f2s.com/php3/MailForm_webmaster/index.sphp for at se kilden.

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. august 2000 - 15:51 #1
Du skal da vist bare sørge for at hele beskeden er din 3. parameter, og så KUN som fjerde parameter har
\"From: $email /nReply-to: $email\".
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. august 2000 - 15:52 #2
Det er forøvrigt også det der står på http://webcafe.dk/php/artikler/011/phpa011.php3
Avatar billede fico Nybegynder
30. august 2000 - 16:06 #3
Danm hirtigst igen.
Avatar billede fico Nybegynder
30. august 2000 - 16:07 #4
Ok det køre for mig, prøver lige igen:
Damn hurtigt igen.
Avatar billede doeleman Nybegynder
30. august 2000 - 20:28 #5
Det ses i øvrigt bedre ud, hvis du gemmer din kode som index.phps (istedet for index.sphp), da den så farvelægger koden. :-)
Avatar billede fico Nybegynder
30. august 2000 - 21:32 #6
Det hedde ikke M/S Jubii det er chatten.....det hedder bare jubii.
Avatar billede leif Seniormester
30. august 2000 - 22:56 #7
Fungerer ikke rigtigt. Nu skriver den bare Web ID som navn og www@server0021.freedom2surf.net som mail adresse.

Kig på http://www.johannsen.f2s.com/php3/MailForm_webmaster/test.phps
Avatar billede leif Seniormester
30. august 2000 - 22:59 #8
Den skulle da egentlig også kunne skrive det ud på afsendt siden, men det gør den ikke. Synes at jeg har gjort som jeg skulle, men kan I hjælpe med det også???
Avatar billede leif Seniormester
05. september 2000 - 20:52 #9
Sker der ikke noget???
Avatar billede leif Seniormester
09. september 2000 - 09:55 #10
Er I forsvundet???
Avatar billede dennis111 Nybegynder
13. september 2000 - 23:06 #11
måske skulle du downloade en ny
Avatar billede leif Seniormester
16. september 2000 - 07:13 #12
Har næsten selv fundet ud af det, men takker for hjælpen.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
22. august 2007 - 09:09 #13
Du kan downloade et færdigt script her, som er lige til at sætte ind på din side www.phpshark.dk