Avatar billede 1739 Nybegynder
16. august 2002 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk login på win 2000 - hvordan?

Når min maskine med dual boot boot'er op i XP logger den automatisk ind.

Hvis jeg booter op i Win 2000 skal jeg trykke ok i et login vindue for at komme ind (der er ikke noget password). Da der kun er en bruger på maskinen, er det noget irriterende, at den ikke kan logge automatisk ind efter boot.

Jeg mener, at den tidligere "lukkede sig ind af sig selv", men nu kræver det altså click at komme hele vejen ind.

Hvordan får jeg det gjort automatisk?
Avatar billede flax Nybegynder
16. august 2002 - 16:05 #1
prøv alligevel at søg på filer med *.pwl i c:/windows mappen.. Jeg tror det er dem der skal slettes.. jeg mener det var det jeg gjorde!
Avatar billede riversen Nybegynder
16. august 2002 - 16:11 #2
flax: det er win9x metoden.

1739: start --> indstillinger --> kontrolpanel --> brugere og adgangskoder
fjern hak i "Brugere skal angive adgangskode bla bla"
Avatar billede 1739 Nybegynder
16. august 2002 - 16:33 #3
"bla bla" = brugernavn. Nu virker det fint. Tak for hjælpen til riversen.
Avatar billede flax Nybegynder
16. august 2002 - 17:08 #4
ohh, me god... me wrong :-)