Avatar billede timmer.dk Nybegynder
22. august 2002 - 20:01 Der er 14 kommentarer

Jeg har bestilt en nokia 3410, men mangler rådgivning...

hejsa..

jeg har som sagt lige købt en nokia 3410, men jeg kender den ikke særlig godt, så jeg vil høre om i gider give den karakter (1 - 5) i disse katagorier.

Legetelefon. (Ringetoner, logoetr osv.)
Arbejdstelefon. (Kan tåle stød, vand osv.)
Generelt. (Hvor fed er den?)

Håber i gider bruge lidt tid på dette her..
Avatar billede askhoej Praktikant
22. august 2002 - 20:03 #1
Legetelefon : 4
Arbejdstelefon : 4
Generelt : 3

/Askhoej
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
22. august 2002 - 20:06 #2

Synes jeg.....
Avatar billede kau Nybegynder
22. august 2002 - 20:11 #3
5 fed nok
4 Den er tabt et par gange HÅRDT!
5 Ret funky :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2002 - 20:20 #4
hmm... det giver jo et ret klart billede af hvorfor folk køber Nokia (verdens mest fejlbehæftede telefoner er fra Nokia)
Avatar billede loonz Nybegynder
22. august 2002 - 20:22 #5
Min gamle Ericsson klarede en tur i tørretumbleren ved 60 grader i 45 minutter :)
John_Stigers> En kammerat tabte sin Nokia 6210 i toilettet (efter han havde... ja du ved :)), men en tur under vandhanen og en hårtørrer, og den virkede perfekt igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2002 - 20:25 #6
loonz> ang. nokia´en - heldigt :)
ang. Ericsson´en - min lider stadig under et tab fra 15 cm. højde...
Avatar billede loonz Nybegynder
22. august 2002 - 20:27 #7
Grundet frustrationer over dårlig software på min T28, har jeg kastet den flere gange ned i asfalten, end man kan sige "Monopol-Microsoft" på én time!
Avatar billede runeevers Nybegynder
22. august 2002 - 21:13 #8
john_stigers > De der statistikker kan du ikke bruge til andet end evt at lave en god gang aspargessuppe. Nokia laver de ultimative telefoner. Har haft én ericsson og den var der ikke andet end vrøvl med. Alle mine Nokiaer har jeg været 100% tilfreds med og har solgt dem videre til en tilfreds køber.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2002 - 21:47 #9
oki - jeg jeg lurede godt nokm liodt da jeg læste det )
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
22. august 2002 - 22:04 #10
Hej allesammen. (Undskyld jeg først skriver nu).
Så i mener faktisk at en nokia 3410 er en pæn god/fed telefon, og at jeg godt kan bruge 1350 kr på den???

Mads
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
22. august 2002 - 22:21 #11
Jeg har lige en ting mere jeg er lidt itvivl om... Er nokia 3510 federe og bedre en 3410'en???

- Godnat.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2002 - 22:46 #12
Den er ihvert fald billigere: http://www.wanna-save.com/telefoni/tilbud/vare.asp?vareID=361 (Og så er den ikke simlåst...)
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
23. august 2002 - 07:43 #13
Jeg vil gerne have at i giver nokia 3410'en flere point af de 3 jeg skrev i toppen..

- Tak
Avatar billede loonz Nybegynder
23. september 2002 - 00:20 #14
lukketid?