Avatar billede wareagle Nybegynder
23. august 2002 - 15:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hotspot i coolmeue

Hej er der ikke en af jer eksperter der kan hjælpe mig med at få en hotspot ind i coolmenu fra http://www.dhtmlcentral.com

så det kommer til at se ud som www.mansonusa.com

(grund koden er table_placement3)

pft

/WarEagle
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
23. august 2002 - 15:14 #1
Hvad skal du bruge en hotspot til inde i menuen? Der er jo ingen billeder.
På den url er det kun nogle billeder med hotspot der tricker menuen - kunne ligeså godt blot tricke fra billederne selv.
Avatar billede wareagle Nybegynder
23. august 2002 - 15:20 #2
ok jeg er ikke exp med det jeg mener er at jeg skal ha et billed på en side det er delt ind i hotspot's og når man så køre mussen over skal menuen rulle ned som på www.mansonusa.com
Avatar billede wareagle Nybegynder
23. august 2002 - 15:27 #3
meue= menu
Avatar billede wareagle Nybegynder
23. august 2002 - 15:33 #4
pelkjaer> hvordan for jeg den så til at tricker menuen fra billede med hotspot
Avatar billede wareagle Nybegynder
23. august 2002 - 17:54 #5
lukker har løst problemmet selv med fw_menu