Avatar billede php_teddy Nybegynder
23. august 2002 - 22:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DivX lagger skal den det ?

hej alle sammen

jeg har en pille gammel computer det er en Pentium 133Mhz med 64 MB ram og en mega lille harddisk den kan ikke vise divx film uden at lagge men KUN i billedet lyder virker som på en P4. Er det grafik kortet ? hvad kan det være... ??!

Mvh
MAykel ( php_teddy )
Avatar billede dennism Nybegynder
23. august 2002 - 22:23 #1
Ja... Det er grafikkortet der ikke kan følge med!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2002 - 22:33 #2
det er de 133mhz der ikke kan følge med..
Avatar billede alalalalala Nybegynder
23. august 2002 - 22:33 #3
133mhz? minimum er 400mhz hvis du har 64mb, det er ikke grafikkortet
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. august 2002 - 22:34 #4
så var mit også et svar! :)
Avatar billede alalalalala Nybegynder
23. august 2002 - 22:36 #5
det laggede også sygt på min  350mhz med 128mb ram og geforce 2 kort, lyden virkede fint
Avatar billede php_teddy Nybegynder
24. august 2002 - 22:32 #6
Så er det skod PC'er i køber min mors PII 266 Mhz køre det helt fint
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2002 - 09:40 #7
Det er computeren der er for langsom.
Hvis du vil se divx skal du anskaffe dig en hurtigere maskine.
Der er ikke andre muligheder.
Du kan jo heller ikke køre 240 i en skoda uden den brænder sammen :D
Avatar billede php_teddy Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:28 #8
åbenbart så er skoda en god bil... nu har jeg sæt UW SCSI i og det ser ud til at køre som det skal... men jeg regner dog stadig ikke med at køre 240 i en skoda... selv hvis den kunne ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. oktober 2002 - 02:39 #9
du får en anmeldelse på nakken! Fedt at lukke når du har fået hjælp!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. oktober 2002 - 21:39 #10
php_teddy> der er indgivet en anmeldelse for at du selv tager dine point, på trods af brugbare svar, jeg er overbevist om at det er en fejl, i dette spm også???
så du opretter naturligvis et spm med point til dem der hjalp her