Avatar billede djsanta Nybegynder
30. august 2002 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min computer kører langsomt

Hej

Min computer kører faktisk godt, men lige pludseligt begynder den at køre totalt langtsomt, når jeg så ser på min "Job listen", kan jeg se at følgende program "cidaemon.exe", bruger en masse kræft, hvis jeg så afslutter dette program, kører min computer godt igen! :o)

Hvad er dette for et program? nogle der ved det? Er det en virus? .. for så snart jeg ikke bruger min computer et lille stykke tid, dukker programmet op igen...

Nogle der kan hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede resten Nybegynder
30. august 2002 - 13:36 #1
Du kan læse om det her menjeg finder lige noget mere.
http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_c.htm
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
30. august 2002 - 13:46 #2
prøv at køre scandisk, ved ikke om jeg har ret, men det kan jo ikke skade :)
Avatar billede djsanta Nybegynder
01. september 2002 - 09:43 #3
.. Svandisk hjalp ikke - desværre, men ellers tak for dit råd :)

...
..

Som jeg kan forstå at det link "resten" skrev, er det noget der følder med Windows, men hvorfor arbejder min computer så langsomt... Det skal lige siges at engelsk ikke er min helt stærke side...
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
01. september 2002 - 12:10 #4
he he svandisk
Avatar billede -mundi- Nybegynder
01. september 2002 - 12:14 #5
slå indexering fra. jeg ved ikke lige hvor det er i XP men i win 2k er det her:

højre click på my computer vælg manage, services and applications, indexing service ..

Jeg har engelsk win2k så hvis du har dansk skal det nok lige hedde noget andet ...

Hvis du slår det fra skal du være opmærksom på at dine søgninger bliver langsommere, når du søger efter filer på din egen maskine