Avatar billede snarf3001 Nybegynder
06. september 2002 - 16:55 Der er 105 kommentarer og
1 løsning

Ur konkonkurrencen går amok!

Til dem af jer der ikke har fundet ud af det endnu kan jeg sige at jeg, på vegne af alle deltagerne i konkurrencen, har udfordret det svenske flash-community www.communen.com . Så nu har det store ur-battle udviklet sig til en kamp mellem Danmark og Sverige.

I den anledning vil jeg lige spørge om der er nogen der kender nogle norske og finske flash-fora. Så vil jeg osse udfordre dem så vi kan få et enormt skandinavisk showdown på benene.

Se konkurrencen her : http://www.eksperten.dk/spm/251921

Og urene er her : http://www.haiku.dk/eksperten/

Svenskerne har taget udfordringen op og er i fuld gang med at lave ure så det bliver sjovt at se hvad det udvikler sig til, med tiden (hehe).
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
06. september 2002 - 18:55 #1
med på en lytter :o)
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
06. september 2002 - 20:06 #2
Her er de tre første svenske ure :

niclas : http://www.lns.nu/flash/dev/binClock/binClock2.html

masa : http://66.186.9.204/masaone/experiments/item4/dk(klocka).html

wikke : http://hem.passagen.se/wikke/klocka/klocka02.html

Uhadada det ser sgu godt ud hvis i spørger mig!
Avatar billede lyden Nybegynder
06. september 2002 - 20:17 #3
Wikke's er helv.....god...........// Kanoon.....//
Avatar billede mat Nybegynder
06. september 2002 - 21:00 #4
satans de svenskere går amok....vi må hellere stramme os an :)
Avatar billede barklund Nybegynder
06. september 2002 - 22:58 #5
Er fristen stadig kun et døgn endnu? Efter den er blevet udvidet til nogle udlændinge? Jeg sidder og kæmper, men kan ikke rigtig komme igang... puha!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
07. september 2002 - 00:10 #6
Slå svenskerne (drik dyr øl) ((((((((((((((((((((((((((((o:
Avatar billede baitianlong Nybegynder
07. september 2002 - 00:12 #7
Det er snyd når folk kan mere end at importere nøgne damer, og klippe jazzmusik
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. september 2002 - 07:56 #8
Hvem er dommere efter svenskerne er kommet ind i billedet?

Vi må til at ha' en deadline for de ure her (jeg tror Barklund arbejder bedst under pres :) )- men ellers kan konkurencen køre i det uendelige! Det må være et job for michael at diktere en deadline :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. september 2002 - 09:21 #9
Jeg er i den ulykkelige situation (men godt for økonomien!) at jeg lige har fået 1½ måneds flash job og i forvejen har et par andre ting jeg skal have færdige, så mit ur må i nok kigge langt efter.

Anyway så er idéen jo kanon. Sådan en månedentlig fælles nordisk konkurrence over et simpelt tema :))

/Nikolaj
Avatar billede _michael_ Nybegynder
07. september 2002 - 09:52 #10
Ok... Konkurrencen kører til: Lørdag, d. 14. kl 24.00! :o)
Og ja... Vi skal vist til at stramme os lidt an...
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
07. september 2002 - 15:20 #11
der er kommet endnu et ur fra svenskerne.

Lotte : http://www.detterholm.com/klocka/

Jeg foreslår at vi lader svenskerne køre en uge endnu .. og at vi så finder et norsk forum og giver dem en uge og så finnerne på samme vis... og så laver vi en afstemnings-sjover på haiku-siden og lader alle venner og bekendte gå derind og stemme.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. september 2002 - 15:26 #12
Er danskernes uge så overstået nu? Hvorfor ikke lade alle arbejde på en gang?
Lad os da finde det norske og finske forum med det samme, så de kan komme i gang :-)

Bare min mening :-)

/Alexander
Avatar billede mr-bob Nybegynder
07. september 2002 - 15:28 #13
er der egentlig ikke en side hvor der er sådan noget battle fis, ala det i laver nu?
og hvis ikke, var det så ikke en idé at prøve at starte et?

Bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
07. september 2002 - 15:32 #14
for der er jo faktisk nogle herre fede urer imellem!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
07. september 2002 - 15:35 #15
urer=ure even!

så kunne man måske lave det ala her på eksperten med point, altså når en "konkurrence var færdig ville vinderen få 10 point, nummer 2 5 point osv.! så kunne man jo egentlig også bruge siden som en "reference" hvis man søgte job!

Bare en tanke!

Mr bob
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 15:41 #16
Er det for sent at lave et ur? Hvis ikke kunne jeg godt finde på at lave et lille ur...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
07. september 2002 - 15:56 #17
Det er ikke for sent, synes jeg. Konkurrencen er åben for alle - også danskere... :o)
Snarf-> Urene er oppe på siden. Og OK... Så bikser jeg en eller anden afstemnings-fidus sammen. Jeg tror, jeg vil lave noget på ip-adressen, så folk kun har én stemme. Er det ikke en god idé?

Forresten. Findes der kreative nordmænd? *G*
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 15:59 #18
Jo.. Man skal jo kun ha' 1 stemme. :)

Normænd... Hmm... Aner ik' :)
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 16:02 #19
Nordmænd er med d :)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. september 2002 - 19:03 #20
Lyder fint med IP-adressen - jeg arbejder et sted med 40 computere med unik IP-adresse ;-) og har derudover som administrator mulighed for at ændre på denne, så jeg sammenlagt kan få op mod 250 stemmer ;-)

/Alexander
Avatar billede _michael_ Nybegynder
07. september 2002 - 19:27 #21
Så vinder du bare... Tillykke! :o)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. september 2002 - 19:37 #22
:-) ja lad os droppe afstemningen og sige jeg har vundet ;-) - nå spøg til side - det lyder fint med IP-adressen - eventuelt også en email-adresse som en slags brugernavn!
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 20:04 #23
Jeg har lavet et forsøg nu.

http://www.amplificator.i989.net/ur/Ur.html

Og Flash filen kan hentes på http://www.amplificator.i989.net/ur/Ur.swf

Ned med Svenskerne! :)

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 20:13 #24
Der kommer lige lidt mere på uret så snart jeg er færdig med at se Olsen Banden ;)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
07. september 2002 - 20:23 #25
Damn... *G*
Har lige oploadet...
Avatar billede initializing Nybegynder
07. september 2002 - 20:39 #26
Det er færdigt nu :)

Re-upload ;)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. september 2002 - 22:53 #27
http://home19.inet.tele.dk/sirvival/ur2.html

Jeg har revideret mit andet indlæg til konkurencen :) 6'eren var den der voldte størst problemer og egentlig ser den bedst ud på hvid baggrund, men det passede desværre ikke til layoutet på min menu ;(

/Alexander
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. september 2002 - 01:02 #28
Det er altså super ure der er med her - Både de svenske og de danske bidrag - Det gør det jo ikke mindre spændende hvis vi kan få Norge og Finland med ind i en en månedentlig konkurrence over et simpelt tema...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
08. september 2002 - 02:18 #29
Så er de sidste opdateringer vist på plads. I må lige sige til, hvis der er sket fejl. Der er gået en smule rødvin i lortet... :o)

Initializing->Reoploadet
Alexander-> 5'eren kunne undværes... :o) Og så laver jeg afstemningen med ip. Den er nemlig næsten færdig... Bliver der snydt, er det vel bare værst for den, der vinder. Vedkommende skal stå for opdateringer/kodning af afstemning etc. af næste konkurrence... *G*

Ellers kan jeg fortælle, at konkurrencen nu har 21 ure med...
http://www.haiku.dk/eksperten
Avatar billede alexander_j Nybegynder
08. september 2002 - 09:40 #30
Beatone --> det er et flot ur, men er der ikke noget galt med visningen af timer - hos mig skifter den i hvert fald konstant mellem 1, 2 og 3!
michael --> Jeg tænkte jeg hellere måtte fedte lidt for svenskerne, hvis de også skulle være med til at stemme! - overvejer en norskversion også - nu hvor de også er med :)

Dejligt at konkurencen denne gang har kunnet tiltrække så mange kvalificerede indlæg :)
Avatar billede beatone Nybegynder
08. september 2002 - 15:09 #31
Ja du har sgu ret Alexander....I mit hoved går dagen jo til 23:59, altså må der være 0-1-2-3 i time tallet.

Jeg har fået opdateret det så der nu er hele 10 tal :D
Avatar billede snarf3001 Nybegynder
08. september 2002 - 21:50 #32
Cool ur beatone ! Jeg ville have lavet noget lignende men dit ur fik mig til at skifte mening.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
08. september 2002 - 23:12 #33
beatone --> Ja fedt ur (nr2) - det minder mig en lille smule om mit eget bud(6'eren) - er dit tegnet eller scriptet (mit er 100% actionscript(altså 6'eren))?
Avatar billede beatone Nybegynder
08. september 2002 - 23:21 #34
Jeg er ikke helt med på hvad du mener?

Jeg kan se to ure indsendt af dig, men jeg syntes ikke lige jeg kan se en lighed mellem nogen af dem...

Og ja nr2 (digital) er scriptet. Jeg bruger en function til at 'tænde og slukke' for de små grå....altså i uret ;)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
08. september 2002 - 23:32 #35
I mit andet bud er der flere ure - det er 6'eren i det bud jeg mener - og ligheden er ikke større end at dit er helt originalt :-) håber ikke du misforstod mig?

Godt det var bare det jeg ville vide - det kunne være tweenet eller sådan :-)
Avatar billede beatone Nybegynder
08. september 2002 - 23:40 #36
Nåå haha, jeg havde slet ikke set de andre ure i det ur...ret fede også. Ja jeg kan godt se at der er en lille lighed. :)

Man kunne sikkert godt have tweenet det, meeeen..... ;)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
09. september 2002 - 00:51 #37
Så skulle det hele være opdateret igen. :o)
http://www.haiku.dk/eksperten

Jeg har også lige smidt et ekstra ur på med noget png-dybde-shit på og lidt li'r...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. september 2002 - 07:34 #38
cool ur michael!
Avatar billede paask Nybegynder
10. september 2002 - 17:39 #39
Jeg læste først i denne tråd søndag aften, og har siddet og nørdet så at sige konstant lige siden :0) Men jeg er nu også blevet fint tilfreds med resultatet...

I kan se det her: http://stud.imma.dk/kaare/eksperten/clockworkNebula.html
samt det er smidt afsted mod _michael_.

Så kan de svenskere sq lære det :0)
Avatar billede paask Nybegynder
10. september 2002 - 17:40 #40
I øvrigt - så kan uret bedst li' hurtige processorer ;0)
Avatar billede loonz Nybegynder
10. september 2002 - 17:43 #41
Fedt ur paask :)
Avatar billede beatone Nybegynder
10. september 2002 - 17:52 #42
Få dig nu lige et liv paask ;)

Fedt ur!! :D
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. september 2002 - 17:57 #43
Ja. Det er smukt *mød mig på cassiopeia* (o; - godt gået Paask
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
10. september 2002 - 18:05 #44
sejt ur paask

men jeg kan ikke lige få det til at vise mit navn
Avatar billede dmdisco Nybegynder
10. september 2002 - 18:10 #45
fedt ur paask
men hvordan med navnet
Avatar billede paask Nybegynder
10. september 2002 - 18:17 #46
Takker :0)

Jeg tjekker lige hvad der er galt og uploader det ordenlige om snart. Det med navnet er jo næsten det fedeste...
Avatar billede paask Nybegynder
10. september 2002 - 18:35 #47
Så har jeg uploadet den igen med rettelse. Selvfølgelig var det en last minute rettelse gone bad.

Det kan være I skal slette temp internet files... men tilgengæld kan I så skrive i stjernerne :0)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. september 2002 - 19:46 #48
so nice :)
Avatar billede mat Nybegynder
10. september 2002 - 20:03 #49
overdrevent nice ur paask!

Det er alt for fedt at så mange har lavet ure i denne omgang. Og der er dælme mange gode imellem - respekt for det - også til svenskerne :)

Jeg kan ikke vente med at høre emnet til næste konkurrence :)

mat
Avatar billede _michael_ Nybegynder
10. september 2002 - 20:39 #50
cool ur... :o)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
11. september 2002 - 01:14 #51
Næste konkurrence....

La et spil, hvori der indgår et billede af dit hoved, og hvor man kan se halvnøgne damer !!!

God ide. ikke ?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
11. september 2002 - 14:30 #52
legende --> Jo god ide - vild jubel og resten i håret :)

Ur-konkurencen var god hvis man bedømmer ud fra kvantitet og kvalitet :) så måske vi skulle finde noget i kategori - altså noget der ikke er for svært og noget hvor opgaven er virkelig åben!

Forslag:
1. Lav en simuleret 3d verden over København
2. lav et avanceret spil kun ved hjælp af max 25 liniers actionscript
3. lav et debatforum i flash
4. lav en skakcomputer med flash
5. lav en flashfilm med Pia Kjærsgaard og få hende til at både lyde og se begavet ud!

/Alexander
Avatar billede beatone Nybegynder
11. september 2002 - 14:33 #53
LOL, vi har jo ideer til resten af året her!! :D
Avatar billede dmdisco Nybegynder
11. september 2002 - 14:37 #54
paask >> det hjalp med navnet :o)
Avatar billede mat Nybegynder
11. september 2002 - 14:38 #55
..eller en interface konkurrence...der er jo ingen grænser (hvis vi kaster tomater efter jakob nielsen ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
11. september 2002 - 14:42 #56
Yup... Jacob Nielsen ville være et godt tema!
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
11. september 2002 - 14:42 #57
ja det kan jeg også godt li'... rådne tomater
Avatar billede baitianlong Nybegynder
11. september 2002 - 14:43 #58
Nu har vi haft "Spræng", "Quiz", "Skydespil" og endelig "Ur"...

Hvad med et "flyvespil" af en art ??
Avatar billede baitianlong Nybegynder
11. september 2002 - 14:45 #59
Hvem fanden er Jacob Nielsen ?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
11. september 2002 - 14:47 #60
Eller "lav et musikinstrument i flash"
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
11. september 2002 - 14:51 #61
http://www.jakobnielsen.dk/
Jakob Nielsen er ham du vil elske at hade.
Avatar billede barklund Nybegynder
11. september 2002 - 14:51 #62
Avatar billede mat Nybegynder
11. september 2002 - 14:52 #63
legende > Hr. Hielsen er useabilityguru og forfatter til den famøse artikel "flash 99% bad".....en regulær yndling i flashverdenen :)

http://www.useit.com/
Avatar billede barklund Nybegynder
11. september 2002 - 14:53 #64
mm... vi snakker om hver sin Jakob Nielsen... jeg tænker på Macromedia-fyren... Har en del indflydelse i flash-verdenen...
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
11. september 2002 - 14:53 #65
doh, forkert URL!
http://www.useit.com/
Avatar billede barklund Nybegynder
11. september 2002 - 14:54 #66
Hmm... mente nok... den anden jakobnielsen er en eller anden fyr fra 1980 fra tønder... Mente ikke, at det var den samme :o)
Avatar billede mat Nybegynder
11. september 2002 - 14:54 #67
Hielsen?!? øh bøh ...skulle naturligves have været Nielsen  :P
Avatar billede beatone Nybegynder
11. september 2002 - 14:56 #68
Jakob Nielsen på www.macromedia.com er den samme som Jakob på www.useit.com

Der kan kun være en af den slags i verden :|
Avatar billede mat Nybegynder
11. september 2002 - 14:59 #69
pixelpaw > LOL

http://www.useit.com/jakob/  <- hent dejlige billeder til din desktop
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
11. september 2002 - 15:01 #70
*gys* han er mere skræmmende end Freddy
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 15:02 #71
Uha man kan allerede mæørke det bliver sjovt at lave noget med den tud...

http://www.useit.com/jakob/photos/jakob_profile_big.jpg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. september 2002 - 15:05 #72
Sjovt nok minder det her mig om et billede jeg har set af Legende.dk

http://www.useit.com/jakob/photos/jakob_arms_big.jpg

FAMILIE *LOL*
Avatar billede baitianlong Nybegynder
11. september 2002 - 15:09 #73
*LOOOOOOOOOOOL* Han har stjålet min messias-psykose
http://www.legende.dk
Avatar billede alexander_j Nybegynder
14. september 2002 - 23:31 #74
Så er der under ½ time tilbage af konkurencen - så vidt jeg har kunnet læse mig frem til!
Mange gode bud fra danskerne, 3 gode bud fra svenskerne og ingen bud fra normænd og finnere i denne omgang!

michael --> er du klar med din afstemningsside eller skal vi stemme via eksperten som tidligere?

/Alexander
Avatar billede beatone Nybegynder
14. september 2002 - 23:34 #75
uhhh jeg kan næsten ikke vente....kommer æren man kan vinde indpakket i flot papir med guld sløjfe? ;D
Avatar billede alexander_j Nybegynder
15. september 2002 - 00:06 #76
Nej men der afholdes en sejrsfest for vinderen i Arnager-forsamlingshus næste lørdag kl. 17 for alle dem der kan komme :-)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 00:53 #77
Kan afstemningen vente med at komme køre til fra søndag eftermiddag/aften... Sgu lidt tidspresset...
Og kan I ikke vente med at komme i gang med at stemme... jamen, så stemmer vi bare som vi plejer... :o)
Avatar billede beatone Nybegynder
15. september 2002 - 00:57 #78
Jeg syntes vi skal vente til imorgen. Det er jo kun fair at svenskerne har mulighed for at stemme på de danske deltagere uden at være medlem på experten :)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 00:58 #79
Fino... :o)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 23:07 #80
Så er det muligt at stemme på, hvilket ur, man synes, er det bedste/flotteste/sejeste, bedst programmerede eller det sjoveste.

Kriterierne, når man sætter sin stemme, er nemme :o) Vælg det ur, du mener skal have en stemme - og giv det et kryds! Du har kun én stemme.

http://www.haiku.dk/eksperten

NB: Afstemningen er sat til at køre til fredag aften - og det er muligt at smide et par kommentarer med med på vejen.

God fornøjelse med afstemningen! :o)
Avatar billede beatone Nybegynder
15. september 2002 - 23:21 #81
Har du smidt en besked på communen.com ?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 23:36 #82
Næh... Hvor gør jeg det?
Avatar billede beatone Nybegynder
15. september 2002 - 23:39 #83
Jeg troede det var dig der havde advaret dem om en mulig dansk overtagelse af den svenske flash scene :)

Nå men, ham der lagde beskeden til svenskerne skulle lige skrive derinde at afstemningen er igang...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 23:42 #84
Enig... sidder og søger desperat derinde... Kan ikke finde en disse om det tidl. indlæg på communen.com om ur-konkurrencen....
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. september 2002 - 23:47 #85
Nå... Tror jeg fandt det... Har ihvertfald postet et indlæg... :o)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. september 2002 - 13:42 #86
Nå rødder...
Skal vi sige, at ur-konkurrencen er slut?

Der var ialt 24 ure med i konkurrencen - og der kom ialt 85 stemmer.

Konkurrencen havde tre overlegne vindere som tilsammen fik næsten 60% af alle stemmer. De resterende 21 ur-birag måtte så kæmpe om de resterende 40%.

Og her er så resultatet: *trommehvirvel*

På trediepladsen med 10 stemmer kom: Initializing med 'Bedstefars Lommeur'.
*klapsalver*

Andenpladsen går til: *trommehvirvel*
Wikke med 'Click'n'drag uret *klapsalver*

Og vinderen er: *stor trommehvirvel*

Paask med uret: Clockwork Nebula!!!
Avatar billede mat Nybegynder
21. september 2002 - 13:48 #87
<- klapper
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. september 2002 - 13:54 #88
Nå ja... Glemte at tilføje, at Wikke fik 11 stemmer.

Paask var helt overlegen og fik 30 stemmer for sit ur! Dvs. over 1/3 af alle stemmer gik til dette Clockwork Nebula. Godt gået! :o)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
22. september 2002 - 23:25 #89
legende --> hvorfor står der egentlig '1' helt i toppen og ikke '12'?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. september 2002 - 23:32 #90
Hvornår mon Paask sparker noget nyt liv i flashkategorien :))

Til lykke i øvrigt - Du fik såmænd også min stemme :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
23. september 2002 - 00:30 #91
alexander>> Det har jeg faktisk ikke selv bemærket før nu (god korrektur) ... Hvem fanden kigger på tallene, anyway !! - Men godt set, det må være derfor jeg ikke vandt (o;
Avatar billede _michael_ Nybegynder
23. september 2002 - 08:48 #92
Så det godt, men turde ikke fortælle det... Tænk hvis Legende vandt! Så ville det sikkert blive en alt for sindssyg konkurrence, hvor eneste regel var: Bryster! *G*
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. september 2002 - 08:55 #93
Jamen michael dog - du er brilliant - der har vi temaet for næste konkurence -------------->BRYSTER<------------------
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. september 2002 - 12:23 #94
fedt tema! man kan lave alle mulige ting med det tema... ande-bryster, kylinge-bryster eller måske bryst-værn?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. september 2002 - 12:28 #95
hehe legende man skal jo skille sig ud fra mængden på en eller anden måde

tilykke paask
Avatar billede paask Nybegynder
23. september 2002 - 13:03 #96
Hey og tak alle sammen :0)

Jeg har slet ikke fulgt ordenlig med her, og det på trods af I har været så flinke at stemme på mit ur! Jeg har været enormt presset arbejdsmæssigt, så det er bare derfor. I øvrigt sidder jeg som freelancer på snarf3001's arbejde for tiden, meget sjov lille verden.

Jeg er glad for I kunne li' det, tak for stemmerne allenzusammen :0)

ps. så snart jeg får mig et ordenlig sted med bredbånd skal jeg nok være mere aktiv herinde igen.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
23. september 2002 - 16:50 #97
Er der en ny konkurrence på vej ? Bryster eller smileys *GG*
Avatar billede baitianlong Nybegynder
23. september 2002 - 18:18 #98
...Jeg har allerede lavet vinderen (((((((o;

http://www.legendenet.dk/smiley.html
Avatar billede _michael_ Nybegynder
23. september 2002 - 18:36 #99
Det er sgu til et rent 13-tal! :o)
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
23. september 2002 - 19:01 #100
legende, det var ikke så smart, nu gider vi andre ikke at lave noget fordi det allerede er sikkert at du vinder!
Avatar billede baitianlong Nybegynder
23. september 2002 - 19:08 #101
Jeg ved det - jeg sparker virkelig røv for tiden. Bemærk min brug af parseInt(Math.pow(Math.atan(_root.pat1/loadVariables(1%3=3:4)))*x) i smiley filmen
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. september 2002 - 19:54 #102
Æv æv æv - du har vundet!

Nå pyt med det - Ny konkurence - hvad skal temaet nu være?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:53 #103
lukketid???
Avatar billede alexander_j Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:47 #104
Ny konkurence er sparket i gang: http://www.eksperten.dk/spm/265293
Avatar billede alexander_j Nybegynder
02. oktober 2002 - 20:50 #105
Du har alligevel ikke vundet legende - ikke endnu ihvertfald :-)
Avatar billede tiger_dk Mester
30. maj 2007 - 22:00 #106
skal lægges et svar og udgives point ! Er laaaaaaaaaag over lukketid !!