Avatar billede rasmus2000 Nybegynder
10. september 2002 - 13:36 Der er 1 kommentar

Flash-Carts

jeg har overvejet at købe et flash-Cart til Gameboy Advance, kan det fås nogle steder i DK og hvad koster det? er der andet tilbehør jeg skal have for at kunne lave backups af GBA spil?
Avatar billede rasmus2000 Nybegynder
10. september 2002 - 14:33 #1
okay, I ved ikke hvad det er ser det ud til. Et flash-cart bruges til at overføre et GBA ROM image til sin GBA, og er derfor en god og gratis måde at lave back-ups af sine spil. Er der ikke bare en forretning eller internet side i kan foreslå mig, for jeg kan umiddelbart kun finde det i USA og det bliver dyrt, + at jeg har brug for dansk vejledning før jeg køber, da produktet vidst er ret dyrt, og jeg har åbenbart ikke mere end 15 point tilbage, så derfor giver jeg kun det, selvom spørgsmålet er svært :/