Avatar billede telesde Nybegynder
21. september 2002 - 12:00 Der er 9 kommentarer

søger stor hjælp

Søger en php/asp person som har et godt øje for design der kan hjælpe mig og min Forening (Team Lanworld) med at lave en ordenlig hjemmeside med Bordplan, Taggwall m.m.

evt. indgå sponsor aftale med dig/jer.

Med Venlig Hilsen
Thomas R. Duhn
Avatar billede gevon Nybegynder
21. september 2002 - 12:04 #1
Jeg kan godt lidt asp.net selv, men jeg kender en som er prof inden for det område..

du kan kontakte ham på: morten@vadstrup.dk - bare skriv til ham ("Kasper Pedersen") har anbefaldet ham.
Avatar billede telesde Nybegynder
21. september 2002 - 16:46 #2
har nu fået svar fra ham som lyder:
Hej Thomas !
Det ser da spænende ud.
Desværre har jeg ikke rigtigt tid fortiden, da jeg har mange opgaver i
hus.

- Håber du finder en anden

så jagtet fortsætter.............
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
21. september 2002 - 16:49 #3
Skal du bruge en person til at lave alle tingene eller vil du have en tagwall jeg har lavet?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
21. september 2002 - 16:53 #4
Den kan dette plus det jeg ikke kan huske:

Alm. bruger:

Skrive i den
Læse i den :)

Admin:

Skrive med anden skrift
Bruge HTML
Banne folk der spamme og sådan noget
Afbanne folk
Se iper
Slette indlæg
Slette alle indlæg fra én ip adresse
Slette alle indlæg

Og så skal det siges at der er paging på så der kun er 10 beskeder per. side, og der er så med forrige side og næste side i bunden.
Mere husker jeg ikke (hvis der da er mere :))
Avatar billede telesde Nybegynder
21. september 2002 - 17:04 #5
en der kan lave alle tingene da jeg er total skod til det.
ved evt. interesse kontakt mail# teles@lanworld.dk og icq#114334125
Avatar billede sconie Nybegynder
24. oktober 2002 - 07:06 #6
exp-ralle: jeg vil gerne have den tagwall kan vi snakke over MSN, ICQ eller bare over mail ....

E-mail: webmaster@zeattle.dk
MSN: webmaster@zeattle.dk
ICQ: 124709810
Avatar billede duhn Nybegynder
25. oktober 2002 - 13:24 #7
nej vi har fået lavet en kig på www.lanworld.dk under tagwall
Avatar billede kristiandk Nybegynder
14. maj 2003 - 16:01 #8
TELESDE-->

Kom med din msn messenger hvis du har en. Så FUCKER jeg pengene op. Bare vi kan lave en sponsore aftale, er den kvit. Så laver jeg det hele! :)
Avatar billede telesde Nybegynder
02. juni 2004 - 11:25 #9
lukker sprøgsmålet.