Avatar billede nixon Novice
22. september 2002 - 17:16 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

skabelon/kopi af en Anbefaling?!?

Jeg er kommet i en situation hvor jeg er blevet bedt om at lave et udkast til en anbefaling om mig selv. Mit problem er at jeg ikke tidligere har modtaget anbefalinger i forbindelse med mit arbejde, hvorfor at jeg nu står i en mindre heldig situation.

Er der nogen der ligger inde med en skabelon/kopi af en Anbefaling? og vil være venlig at dele den ? .. hvis jeg skal sætte karakter på mit arbjde ville det ligge på 9-11 stykker, hvorfor en evt anbefaling gerne må ligge i dette område "ikke et krav".. Den må altså gerne være god.

Jeg håber at i kan hjælpe mig.

I kan evt. sende den til ICQ: 37174232 eller lægge en kopi her, da der sikkert også vil komme andre i samme situation.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
22. september 2002 - 17:23 #1
Uhh.. mine ligger desværre på kontoret :/ kan lige se om der ligger nogle online fra andre personer
Avatar billede nixon Novice
22. september 2002 - 22:17 #2
send/skriv endelig hvis du finder noget
Avatar billede nixon Novice
27. september 2002 - 19:30 #3
Er der virkelig ingen på eksperten der har en anbefaling liggende  :(
Avatar billede nixon Novice
28. september 2002 - 16:28 #4
Der behøver altså ikke at være navn, adr og telefon nr ... bare så jeg kan få en ide om hvordan det er skrevet, opstillede, formulerede ...

Kom nu der må da være en eller anden "gerne endnu flere" ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. september 2002 - 17:17 #5
Dato

Til qqqqqqqqqqq  qqqqqqqqqq
    qqqqqqqqq 23
    0000 qqqqqq

Jeg tillader mig at ansøge om den ledeige stilling som kontorassistent i Deres firma

Jeg er 27 år gammel og ugift. Min skolebaggrund er realeksamen og handelsmedhjælpereksamen, begge med gennemsnitskarakteren mg.

Jeg  er udlært som kontorassistent i firmaet Hans Nielsens ure, hvor jeg var ansat første som elev og siden som assistent i tiden 1/8 1960 - 1/8 1968.

Jeg har herefter haft ansættelse hos Prælux A/S Åsevej 4 i Værløse, som imidlertid for kort tid siden er trådt i likvidation.

Under min sidste ansættelse har jeg været beskæftiget med alsidigt kontorarbejde. Jeg er øvet i stenografi og maskrinskrivning.

I givet fakld vil jeg kunne tiltræde stillingen straks.

Jeg er naturligvis til tjeneste med yderligere oplysninger, såfremt det måtte have Deres interesse.

Med venlig hilsen

Hanne Mortensen
Østerledet 12
3500 Værløse

-------------------------------------------------------------------

Det er godt nok en gammel svend, men du kan vel selv finde nogle mere moderne maskiner og kurser at indføre.
Nej jeg hedder ikke Hanne, mit personnummer er lidt mere mandligt
Avatar billede nixon Novice
29. september 2002 - 15:38 #6
hej nordicwolf, dejligt at se at nogen også ser mit indlæg :) .. Men jeg leder efter en skabelon af en anbefaling og ikke en ansøgning :) .. men tak for indlæget :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. september 2002 - 16:04 #7
Jeg læste det som ansøgning, kommer tilbage
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. september 2002 - 16:17 #8
Åhh nej det er sådan en hvor man kun må tale positivt om den ansatte, de findes ikke i skabeloner nogen steder, da det er dig selv der skal sætte ordene sammen.
Men prøv for en sikkerheds skyld at tjekke Publisher 97 eller Win 98 der  er der mulihgheder for at der er skabeloner eller måske Works 2000 serien.
Avatar billede nixon Novice
15. januar 2003 - 09:15 #9
tak for forsøget, jeg ende med at få skrevet lidt ned, der lød ok .. "havde dog været letter med lidt hjælp:)"

NixoN