Avatar billede tkh Nybegynder
24. september 2002 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billed Komprimering Online

Vi står og mangler en site hvorpå man kan få lov til at komprimere sine billeder til JPG og GIF format.

Et godt eksempel på en sådan site er http://www.spinwave.com/ men dette koster penge.

Er det muligt at finde en online service som hvad jeg søger?

Billederne skal komprimeres direkte fra harddisken, fra mange forskellige steder i verden.

Er dette fuldstændigt umuligt at finde, er et lille image-proggie fino, det er bare hvilket man kan bruge?
Billederne skal højst sandynligt leges med på en net-café af en art.

på forhånd tak :o)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
24. september 2002 - 17:25 #1
Jeg kender ikke til nogen sites der tilbyder on-line komprimering af JPG-filer, men til GIF'er kunne du jo besøge dem her: http://www.gifworks.com/

Prøv evt. at besøge google.com og søg "jpg +optimize"
Avatar billede peterkopi Nybegynder
01. oktober 2002 - 09:51 #2
Takker for point! Fandt du et sted, hvor du kan komprimere/optimere dine jpg'er?
Avatar billede tkh Nybegynder
01. oktober 2002 - 18:03 #3
Desværre ikke, men har nu prøvet i godt og vel en måned, og må give op. Desuden er gutten som skulle bruge det taget af sted i fredags.

Men siden hjalp da en smule vil jeg mene, nu kender jeg den i hvert fald ;)