Jeg mangler et script
Jeg skal bruge et script, hvor folk kan skrive f.eks dagbog, på mine sider, jeg har checket diverse news script, men de kan ikke bruges.jeg skal kunne oprette password til brugere, der så kan skrive i sin dagbog.
Kim
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Cyberdivisionen søger en sagsbehandler med viden indenfor systemudvikling, it-drift og forvaltning i Hvidovre
PlanBørnefonden
Digital Solutions Architect
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Er du vores nye IT-supporter til Cyberdivisionens supportteam i Hvidovre?
| I dag 09:22 | Saf-t fil og en gammel XAL 2.8 Af blacks i Økonomiprogrammer |
| I dag 09:20 | Mit Samsung fjernsyn tænder og slukker i et loop Af Kenzen i Fjernsyn & projektorer |
| I dag 08:17 | Mere svindel fra YOUSEE ? Som afsender? Af nu_igen i Andet software |
| I går 11:34 | Jeg vil hente gemte pst filer, men hvad betyder dette? Af mort1 i E-mail |
| I går 10:43 | Fastnet telefon svindel Af nu_igen i Andet hardware |
Konica Minolta
Arctic Wolf
Arctic Wolf
Tabellae