Har lige kigget hurtigt på dit site og fundet følgende fejl:
5. Returnering af varer Fjernsalg (Postordre)
Varer som ikke er skaffevarer, og som stadig er i uåbnet original emballage kan efter aftale returneres inden 14 dage.
Den holder desvære (for dig) ikke da der bla. ikke skal laves nogle spec. aftaler før det er muligt at få 14 dages returret. Det har man ALTID ved postordresalg!
Du kan læse mere omkring dette her:
http://www.fi.dk/ret/e-handel/rettigheder_pligter/fortrydelsesret_fjernsalg/Ved samme lejlighed ville det være fedt hvis du lavede en "luk knap" i det vindue der popper op med rettigheder! (
http://www.web-shop.lir.dk/betingelser.asp )
Jeg mangler også lidt text når man klikker sig ind forsiden. Det eneste der står er "velkommen" og der vil jeg da anbefale dig at ligge noget ind med tilbud, nyhed eller.....
Under Support skriver du følgende:
Vestjysk Computer bestræber sig altid på at give sine kunder og ikke mindst kommende købere den bedste service, så man ikke føler sig snydt eller helt overset.
Ordet snydt og overset er efter min mening ikke smarte ord at bruge da du allerede har skrevet at man ved fjernsalg kan blive snydt og overset. Dette vil få førstegangskøbere til at tænke sig om endnu engang inden de klikker på købeknapperne!
Du har gjort meget ud af at bruge det rigtige ord reklamationsret / 2 år, men under RMA bliver dette pludselig lavet om til garanti som IKKE er det samme som reklamationsret:
Skulle du være uheldig at få en defekt vare, eller går din vare i stykker indenfor garantiperioden, bytter eller reparerer vi den naturligvis for dig.
Jeg vil også gøre dig opmærksom på at en søgning på dit firmas telefonnummer giver bla. det her:
Agnes Meyer! En ansat eller....?
Samtidig ville jeg også være meget betænklig ved at købe en varer i en butik som ikke har andet end et mobiltelefonnummer. Det er jo som bekendt meget meget nemt at købe en mobiltelefon under falsk navn og så er man ilde stedt i tilfælde af at man allerede har haft problemer med et firma som ikke rigtigt var andet end en mobil og en adresse.
Og så lige til sidst....
Det er ikke god købmanskab at skrive at en varer er faldet xx kroner i pris hvis man ikke kan dokumentere at man rent faktisk har solgt denne varer til førpris.
Håber du kan bruge ovenstående til at få en ellers fino biks op på lovens rigtige side:-) Ellers syntes jeg klart at det ser OK ud. Held og lykke med butikken *S*
//Beach