spg. til eksperterne
er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at give et datetime felt en default værdi på now()?Hvis ja, hvordan, hvis nej, fås \"kun\" halvdelen af de stillede point
Køge Kommune
Specialist i Informationssikkerhed
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Vil du være med til at opbygge og udvikle Forsvarets dronekapacitet?
AGITO Medical A/S
IT Operations Lead
Netcompany A/S
Operations Engineer til drift af Infrastruktur| 49 min siden | Saf-t fil og en gammel XAL 2.8 Af blacks i Økonomiprogrammer |
| 51 min siden | Mit Samsung fjernsyn tænder og slukker i et loop Af Kenzen i Fjernsyn & projektorer |
| I dag 08:17 | Mere svindel fra YOUSEE ? Som afsender? Af nu_igen i Andet software |
| I går 11:34 | Jeg vil hente gemte pst filer, men hvad betyder dette? Af mort1 i E-mail |
| I går 10:43 | Fastnet telefon svindel Af nu_igen i Andet hardware |
Arctic Wolf
Konica Minolta
SecureDevice
Konica Minolta