Avatar billede php_teddy Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:34 Der er 6 kommentarer

Web E-Mail system

Hej alle sammen

Jeg skal have fat i et Web e-mail system som det nok hedder. Jeg vil gerne selv være med til at lave det, men hvis du har lavet det her så vil jeg også bare gerne have det:

Man skal kunne:
oprette
Login
Læse post
slette
sende videre
Vedhæfte
Tolke HTML mails
Sende

Måske også kontakt liste men det kan jeg latid selv lave.

Til det her bruges POP3 jeg ved ikke hvor god en ide det er at lade det hele ligge på mail serveren så hvis man kunne hente mailen ned og sætte den i Mysql vil det jo være nice...

Kan du hjælpe ?
Avatar billede bbrockie Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:45 #1
Har du kigget på Squirrelmails HP?
http://www.squirrelmail.org/
Avatar billede php_teddy Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:51 #2
Det skal være et produkt uden © så jeg selv kan komme © på :)
Avatar billede 1409 Praktikant
11. oktober 2002 - 00:31 #3
"hvis du har lavet det her så vil jeg også bare gerne have det" og så vil du copyright'e det? Never!
Avatar billede tipsen Nybegynder
11. oktober 2002 - 01:24 #4
Hvis du er så interesseret i et ©, kan det godt være du selv skal bruge lidt tid på at lave det :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2002 - 10:27 #5
Eller købe dig til det...
Avatar billede angelod Novice
11. oktober 2002 - 11:44 #6
Ja, og tro mig.. Hvis du skal have fuld copyright på en andens system, så bliver det alt andet end billigt. Jeg vil anbefale dig at du selv sætter dig ned og bruger den nødvendige tid på at lave det.