Avatar billede hegelund Nybegynder
11. oktober 2002 - 09:52 Der er 1 kommentar

Printer problemer

Jeg har en canon BJ-10ex som er tilsluttet en computer med win95. Har hentet den nyeste driver men hvor skal den ligges for i forbindelse med installation bliver computeren ved at spørge efter win95 cd og den har jeg ikke
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. oktober 2002 - 11:52 #1
desværre er du nødt til at have den, ellers nægter den, og så vidt jeg husker er der ingen smutveje.