Avatar billede sconie Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:05 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Grafik til chat

Hey der...

Jeg har en 3dchat som ligger på www.zeattle.tk
Men har ingen grafik til den da jeg har købt chatten uden grafik da grafikken er for dyr og så syntes de ikke jeg måtte så nu søger jeg nogle der vil lave ting/rum/figure eller bare lidt af det så ville det være supert . Personen vil self. blive admin på chatten
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:11 #1
hmm det lyder ikke lovende når det er et .TK domæne.. køb et DK domæne.. bare mit råd i starten!

--> HB5v6
Avatar billede sconie Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:19 #2
vi er også igang,....vi er lige begyndt...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
14. oktober 2002 - 22:41 #3
www.zeattle.tk  LooL er det dig dig der nakke Duzer's Grafik lOOOL min og min storebrors  grafik hahaha
Avatar billede sconie Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:26 #4
der er ikke grafik fra hans chat jo....
Avatar billede sconie Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:28 #5
det var det der med hvis du mener det på startsiden men vi er igang med nyt grafik .....
Avatar billede the_legend Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:30 #6
Jeg kan hjælpe dig! skriv til codeadmin@mail.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:31 #7
Det er jo totalt dumt at købe en chat uden grafik fordi grafikken er for dyr  så regner du med at en vil lave det for 100 point  der er da et eller andet der ikke hænger sammen.  Vil gerne hjælpe hvis der bliver smidt nogle $ på bordet :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:32 #8
sconie> Køb Maya3D eller 3DStudiomax til mig så vil jeg gerne lave alt for dig..
Avatar billede the_legend Nybegynder
14. oktober 2002 - 23:33 #9
eller kom på msn og skriv til webmaster@ht-newz.dk
Avatar billede sconie Nybegynder
15. oktober 2002 - 00:11 #10
LOL michael så købte jeg den til mig selv hvis jeg havde pengende ellers købte jeg bare grafik hvis det var...
Avatar billede sconie Nybegynder
15. oktober 2002 - 01:22 #11
andre der kan hjælpe ???
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. oktober 2002 - 07:56 #12
nej der Var .. de nakke så sagde jeg hvis ik det var væk inden næste dag vilel han få politiet på nakken
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. oktober 2002 - 07:57 #13
sconie : nej du Køber ik du nakker..
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. oktober 2002 - 07:58 #14
Vilel godt ha Hjlpe hvis ik du havde nakke mit grafik den gang dude.
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. oktober 2002 - 07:59 #15
Hmm kan se du har fået noget fra min gamle chat af mike.. hmmm.. måske skulle jeg få dig og mike for retten..
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
15. oktober 2002 - 08:00 #16
Mike har givet dig det der pis med at hvis du prøver på og kome på uden at  være online { Komem på en man der ik findes ] så stå der DU ER IK LOGGE IND [ Underligt det stå med lige så store bogstaver som mit, og det stå det samme sted og alt hmm... ] Klamt du ik kan lave dit ejet pis
Avatar billede sconie Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:35 #17
freeman ?? hmm duzer ?? ville ikke nakke det for jeg ved sq godt du kan komme i retten og få bøder jeg har snakket med xup.dk.....hadve sq ikke tænk mig at bruge jeres grafik bare for at teste....det tror du jo så ikke på det kan jeg jo godt regne ud men såen er det altså tro det eller lad vær...
Avatar billede sconie Nybegynder
15. oktober 2002 - 11:37 #18
hvad er det jeg har fået fra din chat ???
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
16. oktober 2002 - 10:32 #19
Hmm tror dig så med XUP.dk Må jeg snakke med dem... Hmm det er det der med du ik kan komme på uden at være logge ind det stå lige som på duzer og Meik har også haft Hacke duzer hvor han gav koden til xup,dk og de gik så ind og nakke min chat.. men tror nu lige jeg ringer til  politiet og ser hvad jeg kan gører ved dem beggge
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
16. oktober 2002 - 10:33 #20
http://www.zeattle.fastweb.dk/chatverden/chat/chat.php  det er nå man prøver og gå ind sådan det er min storebror casper der har lavet det og kan også godt give hele koden hvis ik du tror..
Avatar billede sconie Nybegynder
16. oktober 2002 - 13:14 #21
jeg tror skam på dig...hvad så hvis chatverden.dk engang fik ret til den chat som jeg fik...?? ved ikke om det passer...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
25. oktober 2002 - 12:14 #22
du har den chat ja... men du har noget fra min  chat også ..
Avatar billede sconie Nybegynder
26. oktober 2002 - 01:02 #23
ehm det er væk nu,,,,,,,,, ellers kommer det i den "nye" version hvis der kommer en
Avatar billede sconie Nybegynder
28. oktober 2002 - 21:10 #24
ddd